Anonym (kärleksfull.) skrev 2009-09-09 10:24:27 följande:
Själv har jag aldrig gått längre än hånglat med en tjej. Lever ihop med min kille, men under sexet fantiserar jag ofta om kvinnokroppen faktsikt, tycker den är extremt sexig och vacker. Har jag funderat på om jag är bi? Många många gånger, speciellt under tonåren, idags läget känner jag att jag behöver inte veta egentligen.. Jag tänder på de jag finner upphetsande för stunden och så länge jag ändå älskar att ha samlag med min kille så, vad spelar de egtnligen för roll? Jag tror precis som Sanna (tidiager i tråden) att man inte blir förälskad i eller tänder på ett visst kön, jag tror de handlar om personen. Jag har fått oskyldiga förälskerlser i personer av båda könen.. Och jag tror som sagt att de handlar om personlighet, utstrålning och personkemin, inte om vilket kön personen har..
Har hånglat med tjejer, har även haft en trekant, där en annan tjej och en kille var inblandad. Killen fokuserade mest på den andra tjejen, men det är för att hon tänder på killar mer än tjejer, men har inte något emot tjejer (helt uppenbart). För egen del är jag inte i behov av sex i större mängd, men jag har min sambo sen ett år tillbaka, ca. och han vet var jag befinner mig - att jag faktiskt tänder på tjejer och inte på killar på samma sätt, iaf inte den nedre delen av kroppen. Det ska mycket till innan jag kan tänka på samlag med en man som en njutning.
Ibland känns det som om jag beter mig fel för att jag har de här känslorna, men samtidigt vet jag att jag vill leva med den här mannen, och vi är förlovade - och planerar bröllop - och ändå fantiserar jag till och från om en kvinnokropp när vi myser tillsammans. Jag tror det är helt naturligt att från tid till annan, precis som (kärleksfull) uttrycker det att falla för någon utan att behöva ha en etikett på sig, utan att för den skull vara bi.