• llinaa

Min 15 åring vill nästan aldrig använda långbyxoor

Min 15 åring vill nästan aldrig använda långbyxoor.
    Man kan ju inte tvinga henne men i bland är de ju bättre med långbyxor än kjol /klänning

Vad tycker ni elelr har ni upplevt samma sak

• Svar på tråden Min 15 åring vill nästan aldrig använda långbyxoor
  • Danitra
    llinaa skrev 2009-09-14 20:00:46 följande:
    de händer att hon är i skogen för vi bor inte i en stad
    Men då är hon väl kapabel till att själv avgöra om det är för opraktiskt med kjol/klänning eller inte.
  • PixL

Va? Är denna tråden på skämt?

• redneck girl

hon är stor nog att avgöra själv om det ska vara byxor el kjol.hon fryser nog inte ihjäl frivilligt.

• llinaa
    PixL skrev 2009-09-14 20:02:57 följande:
    Va? Är denna tråden på skämt?
    nä hur så
  • llinaa
    Danitrass skrev 2009-09-14 20:01:52 följande:
    Men då är hon väl kapabel till att själv avgöra om det är för opraktiskt med kjol/klänning eller inte.
    självklart
  • PixL
    llinaa skrev 2009-09-14 20:04:24 följande:
    nä hur så
    Nähä okej.

Det gör väl inget att hon nästan aldrig vill använda långbyxor? Så länge hon inte fryser förstås?
  • llinaa
    PixL skrev 2009-09-14 20:06:21 följande:
    Nähä okej.Det gör väl inget att hon nästan aldrig vill använda långbyxor? Så länge hon inte fryser förstås?
    mm
  • Spicy Women

Låt henne slippa långbyxor om hon inte vill ha det.

• DiLo

HAHAHAHAHA XD jag ville bara lägga till att om hon nu fryser tar hon la på sig långbyxor om det nu hjälper? annars är det väl snyggt då med kjol, klänning och fan å hans moster. ^^

• questie love

Hon borde väl få ha på sig vad hon vill?

• Åssi

En 15-åring kan klä sig själv (om det inte finns något handikapp av något slag). Tar de på sig för lite så fryser de och i så fall tar på sig mer nästa dag.
    Vill inte vara nedlåtande, men jag har egna tonårsbarn och det här måste väl vara det minsta problem man kan ha med en tonåring??

• Åssi

Är problemet att du är orolig för att hon ska frysa eller att du inte tycker det är fint med kjol?

• Isnogood

15 år, en ålder där de bestämmer själva över hur de vill gå klädda.
    Sen, finns ju t.o.m vuxna kvinnor som aldrig har byxor utan endast klär sig i kjolar o klänningar

(Jupp, har en 15-åring här hemma...)

I live on the dark side...the devil is my confederate
Svar på tråden Min 15 åring vill nästan aldrig använda långbyxoor