• Knasten83

pergo, ÄL, bim etc

tjejer, jag behöver er hjälp här..

Jag har testat med ÄLtest från dag 11-17 som inte gav utslag. Eftersom jag har PCOs kan detta strula och eftersom jag äter Pergotime förskjuts ÄL ofta, ibland så sent som dag 20 tex.
    Nu har jag 3 olika teorier
    1. Jag fick ÄL men det hann inte synas på testen (eftersom jag bara testar en gång om dan)
    2. Äl kom efter dag 17
    3. Jag har inte fått ÄL alls..

Är det alternativ 1 har jag bim 4/10, men om den kommit efter dag 17 (alt 2) har jag väl inte bim förän typ efter den 6/10? (har vanligtvis en cykel på 30 dar) och dag 17 var 21/9. (räknar med 14 dar lutealfas)
    Hänger ni med?

Har tagit blodprov också så jag får veta på fredag med säkerhet om jag ägglossat, det e skönt, så slipper man stirra upp sig i onödan..

Kram om er

• Svar på tråden pergo, ÄL, bim etc
  • challis777

Jag gjorde alltid (utom under sommarupprhållet) ultraljud så man kunde se ung. när ägglossningen skulle ske (om jag nu fick någon).

Om du inte är gravid nu (hoppas ju såklart att det är så!), så tycker jag att du ska fråga om du inte kan få göra ett ul dag 10-12?

Annars ska det ju funka att ta bara ett ältest per dag. Jag tror ju att du fick äl senare. Själv har jag aldrig haft före dag 18. Har haft äl dag 31 som senast.

Svar på tråden pergo, ÄL, bim etc