• Snova

Känner du nån som har varit med i en dokusåpa/tv-program?

Jag sitter alltid och hoppas att nån ytlig eller gammal bekant ska vara med i typ dokusåpor men det har knappt hänt. Ikväll hände det äntligen även om det kanske inte direkt var en dokusåpa.

Känner du nån som har varit med och gjort bort sig? Eller inte gjort bort sig för den delen. Berätta! (Det får de stå ut med om de valde att delta)

snovas.blogspot.com/2009/10/att-kanna-folk-i-dokusapor.html

• Svar på tråden Känner du nån som har varit med i en dokusåpa/tv-program?
  • Lapplandspärlan

Känner en av baren vinnarna

• trasis
    Superbia skrev 2009-10-02 23:10:46 följande:
    Var det han med klubban *haha*
    hur kunde du veta det SKÄMS ihjäl bara jag tänker på det haha
  • lurv

Har min äldsta son med i den senaste Beckfilmen, han spelar Säpoagent och är med ca 3 sekunder

• SuzR

japp, en som var med i big brother för flera år sedan.
    har en kompis som har haft inte mindre än 2 pojkvänner som har vart med i big brother haha

• SuzR

just det, min sambos halvbror var med i bonde söker fru

• Snova

Här är det ju lite liv fortfarande, kul!

zobia skrev 2009-10-07 21:51:07 följande:
    vi är med i lyxfällan och programmet visas imorn 8/10 Annars känner jag inte nån som varit med i nåt,lite tråkigt e de
    Jag såg bara början för min digitaltv strulade. Hur har det gått för er efter programmet? Funkar det bra nu? Hoppas!
  • k girl

Japp, Erik som "bluffade" sig igenom första säsongen av Farmen som fejk-straight-edge. Vi umgicks under den där tiden, var båda humaniorastudenter i Umeå och tyckte att det var väldigt kul att höra hans planer även om jag aldrig trodde att han skulle genomföra dem (innan han blev erbjuden en plats i "Farmen" hade han kommit rätt långt i uttagningsprocessen till "Baren". Han blev alltså typecastad till "Farmen")

www.aftonbladet.se/debatt/article40733.ab

• Superbia
    trasis skrev 2009-10-09 14:35:07 följande:
    hur kunde du veta det SKÄMS ihjäl bara jag tänker på det haha
    Haha, vad roligt
    Alltså, kör han verkligen så dåligt? Jag och min sambo har diskuterat detta.. det känns nästan som att det är på skämt..
  • trasis
    Superbia skrev 2009-10-09 18:00:25 följande:
    Haha, vad roligt Alltså, kör han verkligen så dåligt? Jag och min sambo har diskuterat detta.. det känns nästan som att det är på skämt..
    det är faktiskt så illa Han kör Sen kan jag tycka han gjorde sig till På programmet med klubbor å cola Men kör illa gör han definivt tror han körde upp 11 gånger sen är det ingen I vår familj som åker med honom
  • Sandrisen80
    183 skrev 2009-10-05 20:56:18 följande:
    Känner Hjalle och Heavy dom som va med i "På Rymmen" för några år sen. Om man räknar det som Dokusåpa :P
    Ahhh, dom va ju grymma! Släppte inte dom nån skiva sen? Va gör dom nu?
  • Tudor 05

Min sambo var med och filmade Baren, gills det? haha

och så kände jag en som var med i svenska top model, men hon gick aldrig vidare.
    och just ja, min gamla kompis storebror var bonden i Bonde söker fru (någon av säsongerna).

• chippan

Jag gick i samma skola som Caroline Gynning och i en annan säsong av Big Brother var en kille som heter Henrik Schön med. Vi gick i samma klass i ca 8 år.

• Binky

En kompis jag har sedan dagis var med i Robinson ett år, åkte dock ut rätt omgående (hon ville hem) och Zübeyde har jag känt i flera år också, som vann ett annat år (robinson).
    Utöver det känner jag Paul Lötberg som var med i Idol för några år sedan och kom en bra bit... vi har festat en del ihop och han har en dotter med min kusins bästis.. inte så svårt att känna "kändisar" när man bor i små hålor :o) Paul o Zübi bor ju iofs inte kvar längre, Ulrika (tejler) har också flyttat, men inte till sthlm som de två andra..

Svar på tråden Känner du nån som har varit med i en dokusåpa/tv-program?