• Anonym (otro)

vill bli påsatt av grannen

jag är kåt på grannen som har sambo o barn,jag sj har oxå sambo vill gärna ha honom nu. ja jag har tankar på att vara otrogen. ni som är moraltanter behöver inte kommentera, hur ska jag få kontakt med honom?+

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-04 21:34
    Jag har betämt mig jag kommer att förföra grannen, jag kan inte sluta tänka på honom o vi både e upptagna o det finns ingen bättre lösning för nån av oss. O som sagt detta kan till o med göra våran föhållande bättre med våran respektive. O jag har tänkt igenom allt o ingen av oss kommer att avslöja något till nån för vi både har för mykt att riskera.

Ni får hata mig o tycka va fan ni vill, men ni som är otrogna eller varit kommentera gärna o dela med er tips

• Svar på tråden vill bli påsatt av grannen
  • Anonym (Karma)
    ErnstHugo skrev 2014-04-24 21:54:03 följande:
    Karma, så du har ingen skuld? Du har aldrig sårat någon? Du har aldrig varit självisk? Du har aldrig ljugit? Du har aldrig hatat? Du har aldrig varit avundsjuk? Du har aldrig varit svartsjuk? Du har aldrig valt dig själv före någon sjuk eller behövande?
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken

Du fattar inte poängen:)! Svaret är NEJ på alla dina frågor! Jag förstår att du har svårt med det! Läs du med lite böcker :)!
  • Anonym (Karma)
    ErnstHugo skrev 2014-04-24 21:54:03 följande:
    Karma, så du har ingen skuld? Du har aldrig sårat någon? Du har aldrig varit självisk? Du har aldrig ljugit? Du har aldrig hatat? Du har aldrig varit avundsjuk? Du har aldrig varit svartsjuk? Du har aldrig valt dig själv före någon sjuk eller behövande?

Snälla, håll er till TS ämne!
  • Efraim Barkbit

Karma, jag tror du är en hycklande dubbelmoralist med taskig självinsikt men är bara vad jag tror. Ps. Jag har läst fler böcker än du kan räkna till och fler än vad som är nyttigt för mig själv. Ds. //Kram

• Anonym (Karma)
    ErnstHugo skrev 2014-04-24 22:20:52 följande:
    Karma, jag tror du är en hycklande dubbelmoralist med taskig självinsikt men är bara vad jag tror. Ps. Jag har läst fler böcker än du kan räkna till och fler än vad som är nyttigt för mig själv. Ds. //Kram

Tack för förnedringen:)!
  • Efraim Barkbit

Väl bekomme - det kallas karma. Det har jag läst i en bok.

• Anonym (Karma)
    ErnstHugo skrev 2014-04-24 22:45:56 följande:
    Väl bekomme - det kallas karma. Det har jag läst i en bok.

Att DU förnedrar betyder inte att JAG tar åt mig:). Läs på mer om kama lillsnoppen:)
  • Efraim Barkbit

I rest my case

• Krafs
    Anonym (Karma) skrev 2014-04-24 23:21:18 följande:

Att DU förnedrar betyder inte att JAG tar åt mig:). Läs på mer om kama lillsnoppen:)
    Wow, här har vi en sällsynt skarpladdad hjärna.
  • Anonym (Karma)
    Krafs skrev 2014-04-24 23:26:58 följande:
    Wow, här har vi en sällsynt skarpladdad hjärna.

Skärpning Hugo och krafs(samma person , ser eran IP). Nu håller vi oss till TS. Respekt.
  • Krafs
    Anonym (Karma) skrev 2014-04-25 16:02:32 följande:

Skärpning Hugo och krafs(samma person , ser eran IP). Nu håller vi oss till TS. Respekt.
    OMG SER DU MIN IP? ÄR DU EN BLACK HAT? HAR DU R00TAT MIG? ÄR JAG PWN3D? ERMAHGERD, THAT HACKER. Funny shit, eftersom jag är föredetta hacker och numer jobbar med IT-säkerhet :)

Nej, vi är inte samma person. Och nej, du kan inte se min ip. Om det nu inte är så att du jobbar på familjeliv och har tillgång till deras system.

Men respekt. Vi kör på det. Respekt!
  • Anonym (Karma)
    Krafs skrev 2014-04-25 21:08:11 följande:
    OMG SER DU MIN IP? ÄR DU EN BLACK HAT? HAR DU R00TAT MIG? ÄR JAG PWN3D? ERMAHGERD, THAT HACKER. Funny shit, eftersom jag är föredetta hacker och numer jobbar med IT-säkerhet :) Nej, vi är inte samma person. Och nej, du kan inte se min ip. Om det nu inte är så att du jobbar på familjeliv och har tillgång till deras system. Men respekt. Vi kör på det. Respekt!

• Orcha

Ts, du kan inte starta en sån här tråd och be pk-maffian hålla tyst...
    Hur tänkte du liksom?

Så, sätt på och enjoy!
    www.victoriamilan.se
    Nästa steg i ditt liv kanske?

Vi andra utforskar varandra utan risker, men hey, vi funkar ju alla olika.

Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Anonym (Been there)

Oj, vilken konstig tråd. Det finns ju sekler av litteratur och forskning som visar att otrohet, från den enklaste petting till aktivt dubbelliv, leder till extrem ensamhet och depression. Visst, jag är en av de som fascineras av att flirta med den faran, precis som jag gillar bungy-jump. Men denna tråd är sjuk. Man kan inte hoppa bungy-jump utan att ha knutit fast repet om benen. Knulla vem ni vill, men be ingen annan att reda ut ditt misslyckade liv sedan.

• Anonym (Skynda långsamt)

Jag vill gärna oxå sätta på min granne. Jag har hört honom ha sex, mums. Tror han är singel. Jag flyttar om en månad så jag får skynda mej om jag ska få till det😍

• Anonym (NaughtyNils)

Jag är snart 50 och tycker att min granne på 21 är sexy.
    Hoppas hon fantiserar om att bli påsatt av mig.

• Oschlaka
    Anonym (otro) skrev 2009-10-03 18:02:37 följande:

jag är kåt på grannen som har sambo o barn,jag sj har oxå sambo vill gärna ha honom nu. ja jag har tankar på att vara otrogen. ni som är moraltanter behöver inte kommentera, hur ska jag få kontakt med honom?+

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-04 21:34
    Jag har betämt mig jag kommer att förföra grannen, jag kan inte sluta tänka på honom o vi både e upptagna o det finns ingen bättre lösning för nån av oss. O som sagt detta kan till o med göra våran föhållande bättre med våran respektive. O jag har tänkt igenom allt o ingen av oss kommer att avslöja något till nån för vi både har för mykt att riskera.

Ni får hata mig o tycka va fan ni vill, men ni som är otrogna eller varit kommentera gärna o dela med er tips

Det är egenmäktigt att prata bland allmänheten och stänga ute vissa människor beroende på deras åsikter! Det avslöjar i sig hur låga en del människor är!
    Stackars barnen som får uppleva att deras föräldrar bedrar de! och partern!
    Jag blir så fruktansvärt ledsen hur den nya generationen curlingbarn beter sig!
Svar på tråden vill bli påsatt av grannen