• Dithaa

Vill lära känna mammor i stockholms området.

Hej!
    Satt och tänkte lite och kom på att jag inte har några vänner med barn......Tråkigt ju! Så jag vill lära känna några härliga morsor i Stockholms området gärna i norr ort då jag och familjen bor i Danderyd men självklart alla andra oxå. Nån som är intresserad???!!! Alltid kul att ha någon att snacka med om mamma prylar... =) Mina nuvarande vänner tittar bara frågande på mig när jag kommer med mina ideer om sova hela natten metoden,blöjmärken och smakpotioner....hahahahaha
    Hör av er om ni vill rulla barnvagn någongång eller ta en fika eller bara snacka lite skit på msn...
    Kram på er alla!!!

• Svar på tråden Vill lära känna mammor i stockholms området.
  • jennaevelina

Hej tjejer!
    Jag bor på söder, vid Mariatorget nu men flyttlasset går imorgon ut till Hornsgatan så just nu är det kaos hemma.
    Följer jättegärna med och går en promenix!

Kram

• hjärta

Hej,

Jag är hemma med vår dotter som är 17 månader. De flesta har börjat gå på dagis/jobba och på ÖF är de flesta yngre så det vore skoj för lilltjejen att få lite jämnåriga lekkompisar! Vi bor i Enskede nära Globen och tar oss gärna till söder

Nu sökte ju TS mest åt norrort så jag startade en ny tråd; "Hemma med 17 månders eller äldre" Men även lite yngre kan ju hoppa på som bor i söderort/söder. Hoppas TS att det är okej att jag skrev här Om inte, FÖRLÅT!

Kramkram

• zappo123

Hej, jag bor i Täby och väntar ivrigt på att det skal komma igång en mammagrupp här. Jag har en tjej på 6 veckor, första barnet. Träffas gärna och tar en promenix eller fika.

Mini2009 - välkommen till Täby. Har själv bott här i ett drygt år nu och trivs toppen!

• Mini2009

Zappo123 - vad kul! Jag längtar verkligen tills vi flyttar. Just nu bor vi trångt!!

• zappo123
    Mini2009 skrev 2009-11-05 14:24:45 följande:
    Zappo123 - vad kul! Jag längtar verkligen tills vi flyttar. Just nu bor vi trångt!!
    Avskyr själva flyttandet men det är ju väl värt det. Vi flyttade från 60 m2 på kungsholmen till ett hus som jämförelsevis kändes hur stort som helst + att det där med trädgård visade sig vara mycket roligare än vi trodde...
  • Dithaa

Hej!
    Alla mammor va kul att många fann varann =)
    Jag min nöt glömde ju av att jag startat upp en tråd!!! hahahah va virrig man är ....
    Kul att några itråden är ifrån eller snart är ifrån Täby vår familj skall snart flytta till Vallentuna så kan ju va kul om vi alla kunde träffas och fika eller ta en promenad =)
    Vad gör alla i nästa vecka? Någon som har en lucka någon dag?
    Kramar ifrån mej

• zappo123
    Dithaa skrev 2009-11-08 23:06:33 följande:
    Hej!Alla mammor va kul att många fann varann =)Jag min nöt glömde ju av att jag startat upp en tråd!!! hahahah va virrig man är ....Kul att några itråden är ifrån eller snart är ifrån Täby vår familj skall snart flytta till Vallentuna så kan ju va kul om vi alla kunde träffas och fika eller ta en promenad =)Vad gör alla i nästa vecka? Någon som har en lucka någon dag?Kramar ifrån mej
    Jag kan träffas nästa vecka utom på tisdag..
  • zappo123
    Mini2009 skrev 2009-11-09 11:05:30 följande:
    Jag kan på fredag
    Ses i Täby centrum kanske?
  • Mini2009

Täby centrum på fredag funkar för mig men eftersom jag har en bit att åka skulle det passa mig bäst på eftermiddagen? Funkar det för er andra?

• zappo123
    Mini2009 skrev 2009-11-09 20:01:24 följande:
    Täby centrum på fredag funkar för mig men eftersom jag har en bit att åka skulle det passa mig bäst på eftermiddagen? Funkar det för er andra?
    Jag har inget planerat så det funkar för mig. Skönt att ha helt blanka dagar i kalendern - lyx!
  • Mini2009

Är det någon fler som är på? Vilken tid och var?

• zappo123

Jag kan när som, vi kan väl höras på meddelanden de som kan imorgon?

Svar på tråden Vill lära känna mammor i stockholms området.