Bantningspiller Alli, någon som har erfarenhet?
Vad kostar det?
Funkar det?
Det låter ju lite för bra för att vara sant....
Vad kostar det?
Funkar det?
Det låter ju lite för bra för att vara sant....
10 kg ner i vikt och 7 cm smalare sedan 1/9. för mig fungerar det bra iaf, men jag tränar en hel del också, men det hjälper mig att inte äta en massa dumt och fett.
det kostar 519 kr för 80 kapslar och 349 för 42 eller hur det nu var..
oj det var ju riktigt bra, 10 kilo så snabbt.
Grattis!
Jo jag funderar på att testa, är det bara att köpa eller är det nåt att man ska få nåt kostprogram också`?
jag är på dag 5 med alli. Tänkte på dom hela sommaren men sköt upp de hela tiden. 1 augusti slutade jag med godis o kex samt började gå på spinning o bodypump o har gått ner ca 6-7 kilo. Så åt min kompis Alli 2 veckor o cm kring midjan minskade 7cm?! Så nu har jag oxå börjat då med dom.. känns bra hittils. Man håller ju sig automatiskt lite grann pga att jag är rädd för fettdiarreer som dom säger man får om man äter för mycke fett. Men jag har inte märkt NÅNTING med toabesökena, exakt samma. Därför funderade ja nu kring om de e så att dom inte fungerar då eftersom avföringen inte ändrats?? who knows. Känns iaf bra. Köpte bara en 2 veckors kur till att börja med.... få se nu...
Jag käkar Alli och tycker att det funkar bra, för mig är det mest en liten spärr för att jag inte ska kunna stoppa i mig saker. Man ska absolut inte tro att Alli är nån magisk medicin som gör att kilona försvinner, utan det är lika hårt arbete som utan nån medicin. Ändrar du inte din kost/motion händer inget.
Så för att undvika fettdiareer bör man ha lite koll på kosten, så kostprogrammet som medföljer kan ju vara bra.
du virrpirr - vet du hur de e med magfunktionen. Fungerar dom trotsatt man inte får lösare / fettigare avföring, att allt e som förr?? Klart de, man måste vakta på sig o tänkavad man äter. Skriver dagbok över ALLT ja stoppar i mej. Hur mycket har du gått ner på hur lång tid?
virrpirr ännu - tyckte du att du fick huvudvärk i början av dom? tack att du svarat.
Var köper man de då?
Hur många kapslar per dag ska man ta?
Spännande tråd
Jag funderar också på att börja.
Hur mycket vill ni gå ner som äter dessa?
Mitt mål är typ 12 kg. Hur snabbt är det realistiskt att det ska gå?
HUr mycket motionoerar ni?
Måste bara fråga vad åt ni typ för mat och vilken slags motion och hur mycket motion la ni ner på detta? Tänkte prova Alli nu faktiskt men har inte vågat.
Vill veta typ ÄT ABSOLUT INTE DETTA. ÄT DETTA!
SÅ HJÄLP MIG =)
Maken har provat dessa och lite problematiskt att bli så kass i magen när man inte jobbar nära en toalett
Jag käkar Alli och tycker att det funkar bra, för mig är det mest en liten spärr för att jag inte ska kunna stoppa i mig saker. Man ska absolut inte tro att Alli är nån magisk medicin som gör att kilona försvinner, utan det är lika hårt arbete som utan nån medicin. Ändrar du inte din kost/motion händer inget.
Så för att undvika fettdiareer bör man ha lite koll på kosten, så kostprogrammet som medföljer kan ju vara bra.