Tips på present till Farsdag!
Vill så gärna överraska min sambo på hans första farsdag och skulle bli jätteglad för lite tips och idéer :)
Vill så gärna överraska min sambo på hans första farsdag och skulle bli jätteglad för lite tips och idéer :)
Tänkte jag skulle låna tråden lite.
Tycker ni det är helt fel att fira farsdag fast min sambo bara är styvpappa?
Tänkte nog köpa ett slags klädbetjänt eftersom byxorna nu bara hamnar på golvet sedan vi renoverade.
Man kan köpa fingerfärg på bokhandeln eller på hobbyaffär beroende på var du bor. Kan nog beställas på panduro också!
Mycket uppskattat!
Jag tänkte beställa ett smycke med vår sons namn på! :) Men vet ni någon bra sida? Inte allt för dyrt och manligt smycke?
Puffar lite..
Utifall det sitter fler med bra tips :)
Om det är fint väder funderar jag på att överraska med picknick! Varm choklad och mackor i höstsolen skulle vara mysigt.
Jag har sedan vår son föddes varje fars dag tagit kort tillsammans med honom i en fotoautomat. Köper sedan en snygg ram och ramar in kortet. Så varje fars dag får han ett nytt på oss. Nu har vi fått en pojk till och jag fasar lite för hur det ska gå att tränga in oss tr en automat i år...
Oj, det finns ju en massa fina presenter! Kila in på den här sidan om Fars dag 2013 så har dom en bra lista på presenter.