• Två ska bli tre

Tips på present till Farsdag!

Vill så gärna överraska min sambo på hans första farsdag och skulle bli jätteglad för lite tips och idéer :)

• Svar på tråden Tips på present till Farsdag!
  • Demyra

Tänkte jag skulle låna tråden lite.

Tycker ni det är helt fel att fira farsdag fast min sambo bara är styvpappa?

• Queen Of Darkness
    Demyra skrev 2009-10-23 11:59:29 följande:
    Tänkte jag skulle låna tråden lite. Tycker ni det är helt fel att fira farsdag fast min sambo bara är styvpappa?
    Det tycker inte jag. Här hemma ska vi bjuda hem flickornas pappa och fira fars-dag men vi ska oxå fira "pappa Peter" så det tycker jag allt du kan göra.
  • Grodan12

Tänkte nog köpa ett slags klädbetjänt eftersom byxorna nu bara hamnar på golvet sedan vi renoverade.

• Två ska bli tre
    Demyra skrev 2009-10-23 11:59:29 följande:
    Tänkte jag skulle låna tråden lite.Tycker ni det är helt fel att fira farsdag fast min sambo bara är styvpappa?
    Absolut inte! Det är ju en jättefin idé. Även som styvpappa så måste man få känna sig uppskattad. Tror att han kommer att bli glad :)
  • Jamieolivia

Man kan köpa fingerfärg på bokhandeln eller på hobbyaffär beroende på var du bor. Kan nog beställas på panduro också!
    Mycket uppskattat!

• Viggo 090730

Jag tänkte beställa ett smycke med vår sons namn på! :) Men vet ni någon bra sida? Inte allt för dyrt och manligt smycke?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Mamma till Viggo 090730 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Två ska bli tre

Puffar lite..
    Utifall det sitter fler med bra tips :)

• Mymlan80
    http://vildavictoria.com/

Här kan man köpa namnsmycken m.m.

Själv skulle jag tycka det var lite roligt om vår Liten kikade ut på Farsdag, som dessutom sammanfaller med min egen födelsedag i år. Världens bästa present!

Annars håller jag med som några skrivit här ovanför: Slips är väl nästan ett "måste"!
    Liten BF 091117
  • Malawi

Om det är fint väder funderar jag på att överraska med picknick! Varm choklad och mackor i höstsolen skulle vara mysigt.

• KattKatt

Jag har sedan vår son föddes varje fars dag tagit kort tillsammans med honom i en fotoautomat. Köper sedan en snygg ram och ramar in kortet. Så varje fars dag får han ett nytt på oss. Nu har vi fått en pojk till och jag fasar lite för hur det ska gå att tränga in oss tr en automat i år...

Svar på tråden Tips på present till Farsdag!