• Två ska bli tre

Tips på present till Farsdag!

Vill så gärna överraska min sambo på hans första farsdag och skulle bli jätteglad för lite tips och idéer :)

• Svar på tråden Tips på present till Farsdag!
  • Alexi

Jag vill också göra något men inte köpa någon present, vi har bestämt att inte ha presenter på den typen av dagar men gärna uppmärksamma på något kul sätt. Svårt dock att komma på något bra.

• Två ska bli tre

Min högsta önskan skrev 2009-10-22 13:40:53 följande:

Mina söners pappa ska få ett halsband med barnens namn ingraverat.Det lutar åt att det blir denna:www.solx.se/herrhx8.html
    Han har tyvärr redan ett liknande halsband..
    Men jag tycker absolut att du ska köpa det där halsbandet till dina pojkars pappa, det var verkligen superfint!
  • Två ska bli tre
    Rockenrola skrev 2009-10-22 13:42:57 följande:
    när e farsdag? skämmigt men ja vet inte
    8:e November.
    Så lite betänketid finns det ju :)
  • lunkentuss

bild förstorad på pappan o barnet tillsammans? eller hela familjen

• Två ska bli tre
    Alexi skrev 2009-10-22 13:43:36 följande:
    Jag vill också göra något men inte köpa någon present, vi har bestämt att inte ha presenter på den typen av dagar men gärna uppmärksamma på något kul sätt. Svårt dock att komma på något bra.
    Det spm jag iallafall har tänkt är att bjuda på en fin 3-rätters middag med rätter som jag vet att han älskar.
    Men skulle vilja ge bort något litet också...
  • Två ska bli tre
    Alexi skrev 2009-10-22 13:43:36 följande:
    Det som jag iallafall har tänkt är att bjuda på en fin 3-rätters middag med rätter som jag vet att han älskar.
    Men skulle vilja ge bort något litet också...
  • Två ska bli tre

Oj.. Blev visst 2 inlägg?

• Två ska bli tre
    himmelsflickan skrev 2009-10-22 13:48:04 följande:
    bild förstorad på pappan o barnet tillsammans? eller hela familjen
    Har redan skickat efter en fotobok med bilder på honom och tjejen som han ska få i julklapp, så det blir kanske lite lika presenter.
    Annars så var det ett jättebra tips!
Svar på tråden Tips på present till Farsdag!