• prinsessasmamma

Acklas av billiga tjejer!

Jag ska vara arlig, jag ser ner pa kvinnor som saljer sig sjalva, har sex med allt och alla for pengars skull, tjejer som dansar nakna och lagger upp videos pa natet, tjejer som stoter pa gifta man och tror att de kan gora vad de vill. Tjejer som strippar och ar med i porrfilmer och kan gora vad som helst for pengar, man kan faktiskt fa pengar pa annat satt, att plugga och bli nagonting istallet for att salja sig sjalv och sin kropp.

• Svar på tråden Acklas av billiga tjejer!
  • PixL

TS

Om din dotter i framtiden försörjer sig som strippa - kommer du att säga upp kontakten då?

• Semper Idem

Virriga Vera skrev 2009-11-20 16:30:25 följande:

Vet du, jag äcklas mer av männen som är i ett förhållande och som är otrogna.
    Men om de där männen också säljer sig lite så äcklas du inte av dem?
  • Dorian Ertymexx
    Dr Mupp skrev 2009-11-17 19:59:04 följande:
    säljer sin kropp gör alla som jobbar med ett fysiskt krävande yrke.
    Word. Inte alla tycker att sex är en sämre syssla än att vända hamburgare på McD...
  • Dorian Ertymexx
    prinsessasmamma skrev 2009-11-16 11:20:02 följande:
    Jag ska vara arlig, jag ser ner pa kvinnor som saljer sig sjalva, har sex med allt och alla for pengars skull, tjejer som dansar nakna och lagger upp videos pa natet, tjejer som stoter pa gifta man och tror att de kan gora vad de vill. Tjejer som strippar och ar med i porrfilmer och kan gora vad som helst for pengar, man kan faktiskt fa pengar pa annat satt, att plugga och bli nagonting istallet for att salja sig sjalv och sin kropp.
    De kanske inte vill skaffa pengar på något annat sätt? En del trivs med sitt jobb, oavsett om de är jurister, städerskor eller porrfilmsskådisar... Fast, OK, jag är litet tveksam vad gäller städerskorna faktiskt...
  • Dorian Ertymexx

Virriga Vera skrev 2009-11-20 16:30:25 följande:

Vet du, jag äcklas mer av männen som är i ett förhållande och som är otrogna.Jag äcklas inte av kvinnor som säljer sin kropp utan av de som profiterar på de kvinnorna.
    Och om kvinnorna själva profiterar då? ;)
  • Virriga Vera

Semper Idem skrev 2009-11-20 16:32:45 följande:

Virriga Vera skrev 2009-11-20 16:30:25 följande: Men om de där männen också säljer sig lite så äcklas du inte av dem?
    Jag förstår nog inte riktigt din fråga?
  • Semper Idem

Virriga Vera skrev 2009-11-20 16:35:44 följande:

Jag förstår nog inte riktigt din fråga?
    Är man inte otrogen om man säljer sig?
    Eller menar du att du tror att alla fnask är singel?
  • Dorian Ertymexx

Semper Idem skrev 2009-11-20 16:27:02 följande:

Om det inte fanns billiga tjejer var skulle då de fattiga männen köpa sina partners?
    *lol*
  • High Heel Bitch

Ja fy sjutton säger jag bara, de är ingen klass på dem alls.

• Mariohn

Är det ok om jag ligger med vem jag vill och ändå inte är billig eller är det meningen att jag ska vara så billig att jag bryr mig om vad främmande människor tycker om vad som penetrerar mig?

• izabella

Anledningen till att jag är välutbildad utan studielån är för att jag har jobbat som strippa i väldigt många år!

Jag har tjänat mycket bra pengar och är väldigt lycklig över att ha valt att gå den vägen jag gick!

(och nej jag jagade inte gifta män, knullade inte för cash och har INTE knarkat)

• mazely
    PixL skrev 2009-11-20 16:31:38 följande:
    TSOm din dotter i framtiden försörjer sig som strippa - kommer du att säga upp kontakten då?
    Prinsessor knullar inte, svär inte, lyssnar inte på konstig musik, är aldrig lesbiska, har aldrig urringning eller korta kjolar och vinglar aldrig hem fulla, glada och upphånglade klockan fyra på natten.

Så det är nog ingen risk.
  • pumbis
    prinsessasmamma skrev 2009-11-16 11:20:02 följande:
    ABSOLUT! DET VETTIGASTE INLÄGGET PÅ LÄNGE TS!!! HÅLLER MED DIG FULLSTÄNDIGT!!! Glad
  • TyskMamma

jag tycker det är tragiskt att folk fortfarande tror att kvinnor klänger på gifta män, och de gifta männen som bedrar sin stackars fru, de har inte gjort något fel alls utan det är bara den sk. "billiga" älskarinnans fel att den stackars mannen vill knulla henne...
    1800-talet ringde och ville ha sin kvinnosyn tillbaka!

Jag ser ner på gifta män som ränner efter småflickor för att känna sig mer attraktiva eller gubbar som går till prostituerade och tror att de gör kvinnan en tjänst. ... och kvinnor som tycker att deras älskling aldrig gör något fel med det, utan det är bara den "andra kvinnans" fel, oavsett hur jävligt mannen beter sig, och kallar den andra kvinnan "billig" bara för att hon själv ska slippa inse fakta och skilja sig som vanligt folk! tragiskt är det verkligen.

Gör som jag, fast tvärtom.
  • isisisis
    Dorian Ertymexx skrev 2009-11-20 16:34:11 följande:
    De kanske inte vill skaffa pengar på något annat sätt? En del trivs med sitt jobb, oavsett om de är jurister, städerskor eller porrfilmsskådisar... Fast, OK, jag är litet tveksam vad gäller städerskorna faktiskt...
    Så du tror att de är stolta över sitt val?Och att de tänker fortsätta med prostitution bara för att det är kul?
  • Selfish Geene
    WhiskeyRiver skrev 2009-11-16 14:46:23 följande:
    Jag förstår precis vad du menar TS.

Själv äcklas jag nämligen av kvinnofientliga åsikter som inte hör hemma i sekulariserade samhällen. Jag blir även illamående av tanken på att dessa rättskaffens åsiktsmaskiner uppfostrar sina små prinsessor (?!) till att fortsätta stigmatiserandet av det egna könet. *Spyr*
    +1
  • Esther M
    prinsessasmamma skrev 2009-11-16 11:29:29 följande:
    Mannen ar minst lika ackliga men de har kvinnorna valjer att gora allt for pengar, det ar det som acklar mig, lite sjalvrespekt far man faktiskt ha.
    Det räcker inte med självrespekt. För att vara en bra människa, som det inte finns anledning att se ner på, måste man också ha respekt för andra. Så sänk näsan ts, du vet ingenting om varför andra kvinnor gör det de gör. 
  • fröken

Jag ser inte ner på någon som gör något de vill göra. Att jobba som strippa t.ex. är ganska smart...du tjänar pengar på att göra andra människor lyckliga. Eller är det annorlunda att vara strippa på nattklubb än att vara artist på Ladies Night (som är så runmsrent och okej)? Man betalar för den underhållning man vill ha, helt enkelt.
    Prostitution dock, är sällan självvalt, men jag ser inte heller ner på dem som prostituerar sig. De är väl också människor?

• Mrs Statham

Men säljer inte alla sig själva på ett eller annat sätt?
    Eller får vi inte alla betalt för det jobb vi utför???

Själv tycker jag synd om de som inte har den empatiska förmågan att se från någon annans perspektiv, de brukar oftast vara de som ser ner på och föraktar andra, de som har mest fördomar..

• isisisis
    Mrs Statham skrev 2010-10-03 19:44:06 följande:
    Men säljer inte alla sig själva på ett eller annat sätt?
    Eller får vi inte alla betalt för det jobb vi utför???

Själv tycker jag synd om de som inte har den empatiska förmågan att se från någon annans perspektiv, de brukar oftast vara de som ser ner på och föraktar andra, de som har mest fördomar..
    Sant.Jag kände mig som en hora när jag jobbade extra som personlig assistent.
    Sitta som en sällskapsdam och underhålla någon som egentligen kan se på tv själv.
    Som bara behöver hjälp till vissa göromål.
Svar på tråden Acklas av billiga tjejer!