Ny tid för ÖF för Regnbågsbarn i Stockholm!
Ny tid för ÖF för regnbågsbarn EFTER nyår är TISDAGAR 12.30-14.30!
Sprid vidare e ni snälla och KOM, annars måste de lägga ner!
Ny tid för ÖF för regnbågsbarn EFTER nyår är TISDAGAR 12.30-14.30!
Sprid vidare e ni snälla och KOM, annars måste de lägga ner!
Mirix: träffar gärna er också! Vi får väl se till att komma på en regnbågsträff snart!
Vad kul att det blir en Regnbågsgrupp. Känns lite tidigt för oss att dra runt i kylan dock. Ivar fyllde 1 vecka i dag. Får satsa på nästa gång!
Hej
Vi kommer inte på ÖF idag, Ellen är sjuk Hoppas på att kunna gå nästa vecka...
Vi kommer inte heller, Ebba är åxå sjuk med hög feber
Trist! Hoppas Ellen och Ebba blir friska och krya snart!
Vi var där idag och spanade in stället. Kul, ganska många var där faktiskt
Hej
Är det någon som ska på ÖF idag? Funderar på om vi ska ta oss in eller inte.. =)
Vi ska nog dit. Ska till bvc bara först så kommer nog lite senare än 12:30. Vore kul att ses!
Vi fastnade på bvc alldeles för länge med matning och blöjbyte så det var ingen idé att ta sig ut till sjöstaden. Vi satsar på nästa vecka istället!
Jag har lagt in storsatsningen till nästa tisd och hoppas verkligen det ska funka.
Hej, e det nån som tänkt gå i morgon? Vi ska förhoppningsvis äntligen kunna dyka upp. Hoppas vi inte blir ensamma!
Tisdagar verkar vara lite otursförföljda för oss med annat inbokat. Först BVC, sen MVC och imorgon hembesöka av familjerätten... Men nästa vecka kommer vi! (förhoppningsvis...)
Lycka till paprikatingelngar!
Kom ihåg att bara berätta allt heteronormativt de vill veta. Vi var med i en artikel om våran intervju o dt e som med utomlandsadoptionerna att de vill att man ska vara helylle svennsons..
Tack Mirix! Det gick bra, tror jag. Nu är det bara väntan kvar...
Jag tänkte testa öppna förskolan ihop med min 9-månaders dotter i morgon, nån annan som ska dit?
Vi ska dit!
Dottern kräktes i natt, så vi får satsa på nästa vecka istället. Hope, kanske ses vi då!