• Anonym (nyfiken)

Hur ofta suger ni av era män?

Men ni som varit tillsammans lite längre, minst typ 2-3 år. Inte nykära

Gör ni det för era mäns skull eller för att ni gillar det?

Jag gillar det, blir själv kåt som attan av det, men ändå händer det inte mer än kanske nån gång i månaden.

Hur ofta får ni själva oralsex?

• Svar på tråden Hur ofta suger ni av era män?
  • Anonym (Eva)

Har för mig att jag sög min man några veckor när vi började träffas.. Men har såklart inte gjort det sen. Vi har varit ett par i snart 20 år.. Haha!

• Anonym (Anno Nym)
    Anonym (sällan) skrev 2009-11-25 05:21:57 följande:

vi har varit tillsammans i lite mer än 4 år nu, och det händer sällan att jag suger av honom.. trots att jag vet att han älskar det mer än allt annat. men the thing is, jag gillar också att få oralsex men han gör det MYCKET sällan, inte ens om jag suger av honom kan han ta eget initiativ och ge tillbaka.

ber jag honom så gör han det (men eftersom jag är tjej så tycker jag att han ska fatta själv ahhahaha), men han får kramp i tungan typ direkt så jag blir bara frustrerad :p

det är faktiskt ganska torrt på sexfronten annars också, 1-3 gånger i månaden brukar det väl bli.
    :/

Samma för mig älskar att fingra och slicka gärna i kombination.

Fingerkrok för g-punkten å slicka på klittan samtidigt, skönt å känna  å höra när hon kommer.

Men min sambo gillar det inte å ger inte heller.

• Anonym (Anno Nym)
    sambo i sumpan skrev 2009-11-25 10:44:58 följande:

Suger nästan varje dag..även om vi inte har "riktig"sex

Härligt ja man kan ju ta några drag när som helst, i sängen m.m utan att ha riktig sex.
  • Tom Araya
    Anonym (Eva) skrev 2024-12-21 11:18:04 följande:

Har för mig att jag sög min man några veckor när vi började träffas.. Men har såklart inte gjort det sen. Vi har varit ett par i snart 20 år.. Haha!

Hur vill du motivera detta?
  • Anonym (Bert)

Vi 60+. varit ihop i 25 år, har oralsex varje vecka. Hon har aldrig sugit mig så det har gått för mig, och det är inget som är så viktigt för mig. Jag har slickat henne till orgasm, och det gillar jag skarpt. Hon föredrar nog att bli fingrad och använda sin satisfyer.

Älskar när hon suger mig, älskar att titta när hon suger och slickar på den.

• Anonym (Funderar)

Ibland i början och som avslut, ibland mellan ställningar. Det varierar. Det är motparten som avgör.

Har någon när ni sprutar ut i svalget noterat att del av satsen kommer ut i kvinnans näsa?

Hände första gången för länge sedan och sedan har jag lyckats att upprepa det på olika kvinnor och nu den samma jag är ihop med.

• Anonym (M)

Suger hon inte av mig regelbundet så blir det inget förhållande. Är bara tillsammans med tjejer som är kåta av sig och sugen på kuk.

• Anonym (Sara)
    Anonym (Bert) skrev 2024-12-21 16:16:27 följande:

Vi 60+. varit ihop i 25 år, har oralsex varje vecka. Hon har aldrig sugit mig så det har gått för mig, och det är inget som är så viktigt för mig. Jag har slickat henne till orgasm, och det gillar jag skarpt. Hon föredrar nog att bli fingrad och använda sin satisfyer.

Älskar när hon suger mig, älskar att titta när hon suger och slickar på den.

Oralsex underbart få suga en stenhård kuk och se hur han njuter. Få känna hans underbara tunga runt klittan sen få några härliga orgasmer med Satisfyern.
    Livet är underbart.
  • Anonym (Kuksugerska)

Har en kk-relation med bdsm-inslag med en man som är min master, vi praktiserar kukdyrkan (cock worship). Jag blev helt hypnotiserad av hans enorma ådriga kuk första gången han blottade upp den för mig, det enda jag ville göra var att dyrka kuken.

Jag suger hans kuk när han gör vardagliga saker som att kolla TV eller jobba (under skrivbordet).

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Hur ofta suger ni av era män?