• monacill

Hade du kissat här?

Hade du kissat på denna kissplats om det tryckt på och kön till krogtoan var lång eller om det tryckte på på väg hem från krogen. Detta är köpenhamns kissplats för nödiga tjejer. Några boende har filmat och lagt ut på youtube.

• Svar på tråden Hade du kissat här?
  • monacill
    Pruttiluskan skrev 2009-11-25 22:47:28 följande:
    Kommunen får fixa fler toaletter i stan tycker jag!Om det nu inte finns så kan man ju inte göra något annat än att sätta sig ute! =)
    Ja det finns ju toaletter på ställena men köerna är långa och tolatterna äckliga. Någon offentlig toalett finns ju men den kostar och kön är lång där också. Och närman är många som måste kissa så är det bättre att gå dit och pissa. DEt är tjejer kvinnor i alla åldrar som gör det. Allt från 18 åringar upp till 50 åringar. En gång träffade jag min gamla lärare som kissade med en väninna. Och jag sa jaså du kissar också här haha. Och när det var festivall i stan var jag där och tog en" familjekiss"
    med syrran25, vår mamma 55, moster 53 och hennes dotter 18. vi hade druckit en massa öl och behövde kissa. Mamma och moster ville inte först och sa nä fy vad taskigt mot de som bor där men när de såg köerna till tolatterna så följe de med. Och alla 5 pinkade där.

Vad finns det för kissplaser som används av tjejer/kvinnor i din stad?
  • Pruttiluskan
    monacill skrev 2009-11-25 22:58:45 följande:
    Ja det finns ju toaletter på ställena men köerna är långa och tolatterna äckliga. Någon offentlig toalett finns ju men den kostar och kön är lång där också. Och närman är många som måste kissa så är det bättre att gå dit och pissa. DEt är tjejer kvinnor i alla åldrar som gör det. Allt från 18 åringar upp till 50 åringar. En gång träffade jag min gamla lärare som kissade med en väninna. Och jag sa jaså du kissar också här haha. Och när det var festivall i stan var jag där och tog en" familjekiss" med syrran25, vår mamma 55, moster 53 och hennes dotter 18. vi hade druckit en massa öl och behövde kissa. Mamma och moster ville inte först och sa nä fy vad taskigt mot de som bor där men när de såg köerna till tolatterna så följe de med. Och alla 5 pinkade där. Vad finns det för kissplaser som används av tjejer/kvinnor i din stad?
    Det finns både toaletter som inte är mysiga som man får betala för....sen finns ju mycket buskar & sånt som folk sätter sig i...
  • monacill

Ofta finns det ju inte så mycket buskar mitt inne i stan och då är det tur att det finns en bakgata att kissa på.

• Pruttiluskan
    monacill skrev 2009-11-25 23:10:44 följande:
    Ofta finns det ju inte så mycket buskar mitt inne i stan och då är det tur att det finns en bakgata att kissa på.
    Här finns det massor! =P
  • monacill

Måste du kissa ofta när du är ute och dricker öl? Själv behöver jag inte kissa ofta. Men när jag sedan behöver ja då behöver jag verkligen därför är det skönt att ha ett dikret ställe dit man kan gå.

• Pruttiluskan
    monacill skrev 2009-11-25 23:38:39 följande:
    Måste du kissa ofta när du är ute och dricker öl? Själv behöver jag inte kissa ofta. Men när jag sedan behöver ja då behöver jag verkligen därför är det skönt att ha ett dikret ställe dit man kan gå.
    Det beror på...oftast inte.
    Om jag börjar med folköl & väl börjar pissa mycket i början så kan det vara kört sen! =P hahaha...då måste ja pissa hela tiden! =P
  • Reglementet

Ts

Du skulle nog gilla att ha blöja på dig. Kan du kissa hur mycket du vill.

• monacill
    Reglementet skrev 2009-11-26 08:08:06 följande:
    TsDu skulle nog gilla att ha blöja på dig. Kan du kissa hur mycket du vill.
    Typiskt svar om man bara skuldbelägger de som måste kissa på något ställe. Jag tror inte att tjejerna på filmen som väljer att gå och kissa på den kissplatsen gör det för att vara elaka. Det är ju så att när man verkigen är sprängfylls och måste kissa så blir det så att man prioriterar att äntligen få tömma blåsan.

Då tänker man ju mest på vilken skön lättnad det är. Man ska ju givetvis också väga in de som blir lidande av kissandet men det är inte det ända perspektivet
  • Schnauser

Ja, hade jag varit kissnödig hade jag säkert gjort det. ...och jag inte hade något annat alternativ. Jag är dock inte så orutinerad att jag kissat utan att torka mig. Har alltid papper eller servetter i väskan.

Är det verkligen lagligt att filma folk på det här sättet undrar jag. Vad är det för en pervers fan som sysslar med sådant?

Är det nu emot lagen i Danmark att kissa på denna typer av platser, ring då polisen, istället för att filma om det nu stör. (offentligt kissande i Sverige tror jag ger några hundralappar i böter)

Ja, det är rätt äckligt med folk som pissar ute, särskilt om det är platser som ständigt blir utsatta som här. Kan tänka mig att det stinker som satan. Ordna fram fler toaletter då... Ev ställa upp några bajamajor utanför vid högt tryck på klubben/baren. Hur svårt kan det vara?

Jag har vunnit 10 miljoner! (Testar
  • monacill
    Schnauser skrev 2009-11-29 19:24:11 följande:
    Ja, hade jag varit kissnödig hade jag säkert gjort det. ...och jag inte hade något annat alternativ. Jag är dock inte så orutinerad att jag kissat utan att torka mig. Har alltid papper eller servetter i väskan. Är det verkligen lagligt att filma folk på det här sättet undrar jag. Vad är det för en pervers fan som sysslar med sådant? Är det nu emot lagen i Danmark att kissa på denna typer av platser, ring då polisen, istället för att filma om det nu stör. (offentligt kissande i Sverige tror jag ger några hundralappar i böter)Ja, det är rätt äckligt med folk som pissar ute, särskilt om det är platser som ständigt blir utsatta som här. Kan tänka mig att det stinker som satan. Ordna fram fler toaletter då... Ev ställa upp några bajamajor utanför vid högt tryck på klubben/baren. Hur svårt kan det vara?
    Håller med när man verkligen måste kissa så prioriterar man sina behov att kissa även om det är taskigt mot dem som bor där. Man tänker ju då mest på vilken skön lättnad det är att få tömma blåsan.

Haha du har också servetter med i väskan det har jag alltid också. Vet inte om det är lagligt att filma. Men man kan ju förstå att de som bor där är förtvivlade. Det måste ju stinka piss och det är ju även ohygieniskt för de som bor där.

Jag kissar ofta ute på väg hem från krogen på en liknande kissplats på en bakgata. Har inga problem att göra det. Bara knäppa ner byxorna huka och tömma blåsan. Bara man kan göra det undanskymt så är det lugnt. Vad tycker du?
  • Schnauser
    monacill skrev 2009-11-29 22:03:36 följande:
    Håller med när man verkligen måste kissa så prioriterar man sina behov att kissa även om det är taskigt mot dem som bor där. Man tänker ju då mest på vilken skön lättnad det är att få tömma blåsan. Haha du har också servetter med i väskan det har jag alltid också. Vet inte om det är lagligt att filma. Men man kan ju förstå att de som bor där är förtvivlade. Det måste ju stinka piss och det är ju även ohygieniskt för de som bor där.Jag kissar ofta ute på väg hem från krogen på en liknande kissplats på en bakgata. Har inga problem att göra det. Bara knäppa ner byxorna huka och tömma blåsan. Bara man kan göra det undanskymt så är det lugnt. Vad tycker du?
    Har jag inget alternativ kissar jag ute. På den mest undanskymdad plats jag hittar. Hellre det än att kissa ner sig.
    Jag har vunnit 10 miljoner! (Testar
  • monacill
    Schnauser skrev 2009-11-29 22:09:23 följande:
    Har jag inget alternativ kissar jag ute. På den mest undanskymdad plats jag hittar. Hellre det än att kissa ner sig.
    Själv har vi en sån kissbakgata som i närhten av uteställena som man kan gå till när det är lång kö till toaletterna. Det är skönt att ha ett ställe man vet att man kan gå till när det trycker på. Vi brukar vara ett gäng tjejer som är ute och vi brukar gå dit och kissa 1-2 gånger när vi är ute. Brukar aldrig gå iväg och kissa själv bättre att vara några stycken. Det är ett sånt ställe där många nödiga tjejer/kvinnor kissar så där stinker ju som fan.

Har inte ni någon sån kissplats i närheten av uteställena.? Vilka platser brukar du använda som är undanskymda?
  • monacill
    Butterscotch skrev 2009-11-25 21:40:26 följande:
    Synd att det var så dålig bild (kollade bara på en film, kanske den andra var bättre), skämmas ska de!
    Är det bättre att man kissar i brallan då?
  • Michaela25

usch va hemskt att bo där. Det måste stinka hemskt.

Kan erkänna att jag själv kissat på liknande ställen på fyllan. När man är berusad och är jättekissignödig så tänker ju bara på att få kissa. Vilka svin vi är på fyllan.

Svar på tråden Hade du kissat här?