Schnauser skrev 2009-11-29 19:24:11 följande:
Ja, hade jag varit kissnödig hade jag säkert gjort det. ...och jag inte hade något annat alternativ. Jag är dock inte så orutinerad att jag kissat utan att torka mig. Har alltid papper eller servetter i väskan. Är det verkligen lagligt att filma folk på det här sättet undrar jag. Vad är det för en pervers fan som sysslar med sådant? Är det nu emot lagen i Danmark att kissa på denna typer av platser, ring då polisen, istället för att filma om det nu stör. (offentligt kissande i Sverige tror jag ger några hundralappar i böter)Ja, det är rätt äckligt med folk som pissar ute, särskilt om det är platser som ständigt blir utsatta som här. Kan tänka mig att det stinker som satan. Ordna fram fler toaletter då... Ev ställa upp några bajamajor utanför vid högt tryck på klubben/baren. Hur svårt kan det vara?
Håller med när man verkligen måste kissa så prioriterar man sina behov att kissa även om det är taskigt mot dem som bor där. Man tänker ju då mest på vilken skön lättnad det är att få tömma blåsan.
Haha du har också servetter med i väskan det har jag alltid också. Vet inte om det är lagligt att filma. Men man kan ju förstå att de som bor där är förtvivlade. Det måste ju stinka piss och det är ju även ohygieniskt för de som bor där.
Jag kissar ofta ute på väg hem från krogen på en liknande kissplats på en bakgata. Har inga problem att göra det. Bara knäppa ner byxorna huka och tömma blåsan. Bara man kan göra det undanskymt så är det lugnt. Vad tycker du?