• Tintene

Trodde aldrig jag skulle få skriva detta men.... JAG ÄR GRAAAAAAVID!!!

Herregud .... efter 2, 5 års kämpande o 4 iCSI försök e jag äntligen GRAVID :) Har testdag idag ruvardag 18 men har tjuvtestat + ända sedan ruvardag 13....

Jag o sambon e såklart överlyckliga men samtidigt livrädda för allt som kan gå fel... Men just idag e jag iallfall GRAVID! ;)

Till alla andra IVF-kämpare därute vill jag bara säga att GE INTE UPP!!!

• Svar på tråden Trodde aldrig jag skulle få skriva detta men.... JAG ÄR GRAAAAAAVID!!!
  • ukochana

Grattis i massor!!
    Jag vet hur underbart det är att lyckas efter flera års kämpande!

• mammahärochnu

Grattis! Känns alltid extra kul o grattulerl då man kämpat länge. Själv är jag också gravid efter 6 års kämpande o 5:e ivf-försöket.

• OhBabylove

Stort grattis!! Vet hur du känner, blev gravid efter 2 IVF/2 FET. Nu håller jag/vi tummar och tår att om "nio månader kommer storschen" :D
    Kram

• Marpal

Åh, grattis, det är en sån fantastisk känsla när man testar +!!!!!!!!!!!

• Maskrosen

Åh, vad roligt! Grattis! Känner igen dig från en del trådar jag är/varit inne i och det är jätteroligt att läsa att det äntligen gått vägen!

• Tintene

TACK än en gång alla som svarat! Så härligt att få läsa era gulliga inlägg :)

Extra grattis även till er andra kämpare som lyckats efter mååååånga försök!

• Vickan I

Grattis Grattis Grattis

(¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • kroppknopp

Grattis, grattis till pluset!!!!

• Violina9
    Tintene skrev 2009-12-01 09:21:44 följande:
    Herregud .... efter 2, 5 års kämpande o 4 iCSI försök e jag äntligen GRAVID :) Har testdag idag ruvardag 18 men har tjuvtestat + ända sedan ruvardag 13....Jag o sambon e såklart överlyckliga men samtidigt livrädda för allt som kan gå fel... Men just idag e jag iallfall GRAVID! ;)Till alla andra IVF-kämpare därute vill jag bara säga att GE INTE UPP!!!
    Får jag lov o fråga bara hur gammal är du och din partner? Framför allt - GRATTIS!!
  • Tintene

Vickan I skrev 2009-12-02 20:57:58 följande:

Grattis Grattis Grattis
    Hi, hi va gulliga små filurer ;) Tack!
  • Tintene
    Violina9 skrev 2009-12-02 21:31:17 följande:
    Får jag lov o fråga bara hur gammal är du och din partner? Framför allt - GRATTIS!!
    Jag blir 29 om två veckor och sambon e 35 :)
Svar på tråden Trodde aldrig jag skulle få skriva detta men.... JAG ÄR GRAAAAAAVID!!!