• long distance runner

Regnbågsföräldrar i Stockholm, del 4

Eftersom jag sett att det inte startats någon fortsättning på denna tråd sedan del 3 stängdes, och eftersom jag tycker det vore roligt om forumet levde vidare ger jag mig på att starta del 4 av tråden för alla typer av regnbågsfamiljer hemmahörande i Stockholm med omnejd!

• Svar på tråden Regnbågsföräldrar i Stockholm, del 4
  • Kate Lynn

God morgon!

Eftersom det är osa-fredag, flaggar jag för att M är sjuk och har haft (har? det är inte jag som vabbar idag ) hög feber . Skulle han vara helt feberfri och pigg i morgon kommer vi som planerat på söndag. Men tyvärr vet vi inte det förrän i morgon, lovar att komma in och rapportera!

Det är något visst med februari
  • Jennifer69

Hej... Jag och Nellie kommer.

Jag tar troligen med mig en annan mamma med ett barn också.

/Jennifer

• Jennifer69

hej igen... det är mitt i Nellies sovtid. Hon sover alltid mellan typ 11-13.30. Så jag får se hur hon härdar ut. Hon är inte lika lätt längre som när hon var liten och kunde somna överallt. Sover helst inte i någon vagn {#lang_emotions_undecided}

• Kate Lynn

... och vi kommer inte, Ms feber har inte gett med sig och han är lååångt ifrån pigg Ha så roligt utan oss, och tala gärna om hur det var sedan - jag har varit på väg dit ett antal gånger utan att lyckas. Hoppas det är så bra som jag tror!

• Mirix

Söndag 24e januari:
    Jennifer (1 vuxen + 1 barn)
    mirix (2vuxna + 1 barn)
    Paprikatingling (2 vuxna + 1 barn)
    Rox (1vuxen + 1 barn)
    hughelund (2 vuxna + 1 barn)
    Vi kommer, kanske bara en vuxen.
    Mira sover oxå då menvi tstar att hoppa över, så får hon sovanär vi åker hem istället.
  • hughelund

Hej hej! Vi kommer också =)

• Mirix

Nej vad tråkigt, INGEN som har skrivit om träffen!

Vi tyckte iaf. att det var ett riktigt bra ställe. Även om inget slår att vara hemma kanske. Synd att M blev sjuk Long och Katelyn. Det var länge sen vi sågs ju .

Hoppas på en ny täff snart!

Kram/Familjen Mirix

• Kate Lynn

Jag undrade just hur det hade varit, kul att ni ger det tummen upp!

Vi träffas så gärna så, och är på på de flesta förslag. Ska "bara" bli friska först

• Jennifer69

Hej... jag tyckte att det var kul att träffa nya människor. Svårt att hinna med att prata bara några längre stycken när man vaktar barn samtidigt :) Men så är det ju.

Nellie ville hem efter ett tag. Tror att rummet var lite för "barnsligt" för henne, för när vi kom ut ur "hagen" och hon såg var de lite större barnen var ville hon absolut inte hem längre {#lang_emotions_yell}

/Jennifer

• vannika

Hej!

Jag och min tjej ska försöka skaffa barn tillsammans. 
    Om det är någon av er som fått barn genom att er tjej/fru varit gravid som kan tänka sig att prata med mig om hur det är så skulle jag bli glad om den kunde inboxa mig!
    Vänliga hälsningar Anna
  • vannika

PS När jag skriver att jag letar efter folk som vill prata med mig menar jag att jag vill intervjua er!

• Mirix

tja hälften här minus jennifer har nog fått barn genom att deras fru varit gravid

Fråga på bara. Det går väll lik bra att fråga öppet så kan alla svara?

• vannika

Mirix: Jag ska skriva om saken så jag vill träffas och intervjua. 

• Mirix

Jaha varför och till vad ska du skriva?

Svar på tråden Regnbågsföräldrar i Stockholm, del 4