• Anonym (för kåt ??)
    Äldre 14 Dec 23:06
    73234 visningar
    49 svar
    49
    73234

    Problem - blir FÖR blöt, det bara rinner ur mig - ngn mer??

    Brukar inte skriva här, men har ett kanske (?) ovanligt "problem". Det låter kanske bra, jag vet ej, men det är faktiskt ett handikapp. Undrar om fler tjejer har samma problem, vad ni gör åt det, samt vad ni män tänker/känner i sexakten med riktigt blöta tjejer (pratar inte bara vanligt blöt nu...)

    Problemet är att så fort jag börjar tänka på sex (är ändå 37 år, så har alltid trott detta ska minska med åldern, men icke) så blir jag bara av tankeupphetsning SÅÅ VÅt & BLÖT att det verkligen FORSAR ur mig och ner ut över benen. (Vet inte ens vad den "upphetsningsvätskan" kallas, ngn?)

    När det väl kommer till samlag sen är jag ju såå plaskblöt att "trångheten" försvinner, så det är fräsmt där problemet ligger, eftersom jag är närmast som ett vattenhål... där.. när jag väl får orgasm sen så får jag också alltid sprutorgasmer, så då kommer det ännu massa mer...

    Jag är ju lite äldre generation, och skulle aldrig ngnsinn kunna prata med mina väninnor om sånt här.. därför passar jag på o ställa det anonymt här på ett forum, där jag kanske kan få lite svar & tips o råd. Känns pinsamt o komma till en gynokolog och fråga om det finns medicin mot att man blir för blöt... (eller?)..

    De män jag varit med blir upphetsade av att jag är såå blöt, men samtidigt så tror jag ändå själva akten blivit bättre om jag varit normalt blöt..

    NGN mer, eller är jag ensam om detta problem? Vad tycker ni män?

    Kram

  • Svar på tråden Problem - blir FÖR blöt, det bara rinner ur mig - ngn mer??
  • Fri 29 Nov 2019 10:46
    #32

    För min del (mitt manliga perspektiv då) så kan det inte bli för blött... 

    Alla visuella kvitton jag kan få för att en kvinna njuter av min behandling tar jag som ett tecken på att jag är världsbäst på att få henne att njuta. Lite som en guldbagge i sängen så att säga... 

    Sedan så är det ju vansinnet upphetsande med fittsafter. Både att smaka på och leka med!

  • Tue 16 Aug 2022 12:14
    #33

    Jag älskar när en kvinna blir sjöblöt! Det är otroligt upphetsande på alla sätt, dessvärre var det längesedan nu?.;-(

  • Anonym (Seriö­st)
    Tue 16 Aug 2022 15:20
    #34

    Hej killar.
    En kvinna kommer med ett seriöst problem.
    Frågor inte om ni vill slicka

  • Fri 19 Aug 2022 14:17
    #35

    Jag kan absolut se problemet, inte minst då det praktiska, att du blöter ner överallt när du är kåt, har sex och när du kommer. Att det alltid är så kan ju bli lite jobbigt i längden, med en massa förberedelser och efterarbete.

    Men som många andra här också skriver, en ganska härlig upplevelse tror jag.

  • Fri 19 Aug 2022 22:17
    #36

    Jag träffade en kvinna för några år sedan som blev oerhört våt. Det flödade från henne redan när vi satte igång och när det sedan gick för henne kom det ännu mer. Jag tyckte inte det var något som helst problem, förutom det rent praktiska. Det gick åt några handdukar, men det var ändå inget stort problem. Jag tyckte inte att det blev för "otrångt" på grund av allt naturligt glid. Men jag har i och för sig aldrig upplevt en kvinna som alltför vid eller slapp.

  • Anonym (Tips)
    Fri 19 Aug 2022 22:25
    #37

    Ett tips om ts vill boosta en mans självförtroende är att inte berätta om ditt problem och låta honom få tro att det beror på honom.

    Kan nog ge en hel vecka av må-bra känslor hos honom.

  • Thu 4 May 2023 15:35
    #38
    -1

    Jag som många andra skulle nog gilla det men du tycke själv att det är ett handikapp.
    Tycker du skall prata med en läkare kanske gynekologisk undersökning. Finns ju medel som minska sexlusten men du kan tyvärr gå att andra hållet att du inte vill. Kanske en psykolog skulle kunna hjälpa dig, kan möjligtvis var så att du är rädd för att bli för blött och därför blir du det. Du är ju inte så gammal så hoppas du kan få ett bra sexliv. Men det finns många som inte bir tillräckligt blöta och aldrig får en sprut orgasm så njut av det.  

  • Anonym (Man 53 år)
    Thu 4 May 2023 18:17
    #39

    Sök stöd av vården. Det finns säkerligen mycket kompetenta barnmorskor och andra kollegor inom vården som kan hjälpa dig.

    Känner mig också manad som man att be om ursäkt för alla de män som skrivit en massa i tråden om deras fascination för detta. Även om jag förstår att de tycker detta är en lockelse så har du ju seriöst velat använda forumet till att få seriöst diskutera saken, inte få en massa flåsiga kommenterar och då är det ju det tråden ska handla om också.
    Nåt för moderator att fundera på?

    Lycka till - hoppas verkligen du får hjälp!
    Återkoppla gärna i tråden hur det gått om du fått nån hjälp.

    / Man 50+

  • Fri 5 May 2023 16:42
    #40
    Anonym (för kåt ??) skrev 2009-12-14 23:06:54 följande:
    Problem - blir FÖR blöt, det bara rinner ur mig - ngn mer??

    Brukar inte skriva här, men har ett kanske (?) ovanligt "problem". Det låter kanske bra, jag vet ej, men det är faktiskt ett handikapp. Undrar om fler tjejer har samma problem, vad ni gör åt det, samt vad ni män tänker/känner i sexakten med riktigt blöta tjejer (pratar inte bara vanligt blöt nu...)

    Problemet är att så fort jag börjar tänka på sex (är ändå 37 år, så har alltid trott detta ska minska med åldern, men icke) så blir jag bara av tankeupphetsning SÅÅ VÅt & BLÖT att det verkligen FORSAR ur mig och ner ut över benen. (Vet inte ens vad den "upphetsningsvätskan" kallas, ngn?)

    När det väl kommer till samlag sen är jag ju såå plaskblöt att "trångheten" försvinner, så det är fräsmt där problemet ligger, eftersom jag är närmast som ett vattenhål... där.. när jag väl får orgasm sen så får jag också alltid sprutorgasmer, så då kommer det ännu massa mer...

    Jag är ju lite äldre generation, och skulle aldrig ngnsinn kunna prata med mina väninnor om sånt här.. därför passar jag på o ställa det anonymt här på ett forum, där jag kanske kan få lite svar & tips o råd. Känns pinsamt o komma till en gynokolog och fråga om det finns medicin mot att man blir för blöt... (eller?)..

    De män jag varit med blir upphetsade av att jag är såå blöt, men samtidigt så tror jag ändå själva akten blivit bättre om jag varit normalt blöt..

    NGN mer, eller är jag ensam om detta problem? Vad tycker ni män?

    Kram


    Jag har aldrig varit med om det du beskriver. Det verkar rätt så extremt och jag förstår att problem kan uppstå.

    På skoj kan jag tänka att en kvinna som dig inte kan vistas offentligt, utan borde hållas inlåst som min sexslav. Skrattande

    Jag har dock haft kvinnor som lätt blir ganska ordentligt våta och det gillar jag, är verkligen upphetsande. Men din nivå är en annan...

    Gillar du analsex? Jag tänker på möjligheten att han ägnar sig åt din fitta med fingrar, mun och dildos... ger dig några orgasmer. Sedan knullar han dig analt istället för vaginalt, om det nu blir för blött för att det ska kännas något vid vaginalt knull.
  • Anonym (Hmm)
    Fri 5 May 2023 19:21
    #41

    Läste ett tidigare inlägg om våthet och fontänorgasm, hur de hängde ihop...
    Klart att alla är olika men min erfarenhet är - hade ett ex som var rätt "rymlig" och dessutom blev sjöblöt när hon var kåt. Kuken halkade in och ut och det kändes inre så mycket. Hon rann som en flod men fick aldrig fontän.
    Har haft turen att uppleva fontän med med tre olika kvinnor. Ingen av dem har varit extremt våta innan fontänen. 
    Våta o kåta men inte över "normalt"
    Alla är väl olika, typ

  • Anonym (ejTS)
    Fri 5 May 2023 21:00
    #42

    Blöta vaginor kan vara ett problem. Ibland juckar man på och känner inget. Då brukar jag be kvinnan knipa lite eller dra upp benen (om jag tar henne bakifrån, sked). Men knipa funkar.....Annars kan jag slakna för man känner inget när det är för blött och inga muskler som klämmer åt.
    Detta är dock inget katastrofalt problem. Knip. Då går det.

  • Anonym (Trasa­n)
    Fri 5 May 2023 21:16
    #43

    Jag tycker att det är väldigt jobbigt med plaskvåta tjejer. Att hålla på och mecka med underlägg och annat hela tiden, undvika spontansex på andra ställen och mycket mer. 


    Att bli riden och det rinner ner mellan skinkorna är obehagligt. Och det samlas som en stor blöt pöl som kallnar och är rejält oskön att ligga i. Och skvätter åt alla håll om man kör på lite hårdare. 


    Om du hittar någon lösning får du gärna skriva i tråden. 

  • Anonym (ejTS)
    Sat 6 May 2023 07:00
    #44

    Kroppsvätskor från kvinnan är aldrig fel - oavsett mängd. Hjärta

  • Sat 6 May 2023 20:24
    #45
    Anonym (Trasan) skrev 2023-05-05 21:16:39 följande:

    Jag tycker att det är väldigt jobbigt med plaskvåta tjejer. Att hålla på och mecka med underlägg och annat hela tiden, undvika spontansex på andra ställen och mycket mer. 


    Att bli riden och det rinner ner mellan skinkorna är obehagligt. Och det samlas som en stor blöt pöl som kallnar och är rejält oskön att ligga i. Och skvätter åt alla håll om man kör på lite hårdare. 


    Om du hittar någon lösning får du gärna skriva i tråden. 


    Stackars dig. Annars tänker jag att kroppsvätskor liksom ingår när man har sex. Som kille brukar det ju bli både blött och kladdigt efter orgasm, så jag skulle inte klaga på att det rinner lite mellan skinkorna. Finns ju kvinnor som har svårt att bli våta ö h t (värre problem).
  • Anonym (Trasa­n)
    Sat 6 May 2023 20:44
    #46
    Jim84 skrev 2023-05-06 20:24:42 följande:
    Stackars dig. Annars tänker jag att kroppsvätskor liksom ingår när man har sex. Som kille brukar det ju bli både blött och kladdigt efter orgasm, så jag skulle inte klaga på att det rinner lite mellan skinkorna. Finns ju kvinnor som har svårt att bli våta ö h t (värre problem).

    Du har uppenbarligen inte stött på en kvinna med "kraftig utsöndring". 


    Att jämföra med den tesked sperma en kille producerar och kan kontrollera är larvigt. 


    Att relativisera "kroppsvätskor" hjälper ingen heller. 

  • Anonym (Hmm)
    Sat 6 May 2023 20:55
    #47
    Anonym (Trasan) skrev 2023-05-06 20:44:45 följande:

    Du har uppenbarligen inte stött på en kvinna med "kraftig utsöndring". 


    Att jämföra med den tesked sperma en kille producerar och kan kontrollera är larvigt. 


    Att relativisera "kroppsvätskor" hjälper ingen heller. 


    I ungdomen var det inte snack om tesked ... räckte inte med matsked och  sköt från fittan till väggen bakom sänggaveln, haha
    Rätt spännande med de som skulle ta satsen i munnen och det rann ur näsan.
  • Anonym (Trasa­n)
    Sat 6 May 2023 22:02
    #48
    Anonym (Hmm) skrev 2023-05-06 20:55:22 följande:
    I ungdomen var det inte snack om tesked ... räckte inte med matsked och  sköt från fittan till väggen bakom sänggaveln, haha
    Rätt spännande med de som skulle ta satsen i munnen och det rann ur näsan.

    Sure baby. Googla. 


    Och det spelar ingen roll, det är en skitkass jämförelse. Det rinner inte kontinuerligt centilitervis med tunn vätska ur kuken helt okontrollerbart oavsett. 


    Du behöver inte bära mensskydd alltid förebyggande, ligga på gummilakan, förbereda varenda gång du vill ha sex, ta hand om all smutstvätt och bök. 


    Det är ett problem för TS, och alla med samma symtom och deras partners och tråden fylls av töntgubbar som förminskar det eller överdriver sin egen förmåga. 

  • Anonym (Hmm)
    Sat 6 May 2023 22:11
    #49
    Anonym (Trasan) skrev 2023-05-06 22:02:33 följande:

    Sure baby. Googla. 


    Och det spelar ingen roll, det är en skitkass jämförelse. Det rinner inte kontinuerligt centilitervis med tunn vätska ur kuken helt okontrollerbart oavsett. 


    Du behöver inte bära mensskydd alltid förebyggande, ligga på gummilakan, förbereda varenda gång du vill ha sex, ta hand om all smutstvätt och bök. 


    Det är ett problem för TS, och alla med samma symtom och deras partners och tråden fylls av töntgubbar som förminskar det eller överdriver sin egen förmåga. 


    Lugn ...andas ... skriver ju tidigare att jag varit i just den situationen (fast som man) så  .... 
    Har sett problemet från båda sidor så att säga. Blev ju inte bättre av en jävla massa försats, det gled ju både hit och dit typ. 
    Fick ju torka en del tapeter på den tiden .....
Svar på tråden Problem - blir FÖR blöt, det bara rinner ur mig - ngn mer??