• Anonym

    Bästa advokat på familjerätt i Göteborg??

    Vilken advokat är bäst på familjerätt i göteborg?Någon har någon bra erfarenhet eller hört något bra om någon?

  • Svar på tråden Bästa advokat på familjerätt i Göteborg??
  • Anonym (Hild Andersh, Nej...)

    Ja räkning kommer ju oavesett vilken advokat. Jag fick rätts-skydd men det är klart det kostar. Dom jobbar inte gratis.

  • Anonym (Tips)

    Advokaten Lena Klingefjäll ger otroligt bra stöd och är samtidigt bra i rätten.

  • nazanin

    Hej

    Skulle ni kunna rekommendera en välrenommerade ombud som kan det här med misshandel av maken (mannen) barnens pappa..??

    Har ej jätte jobbig situation just nu och behöver hjälp ..

    Mvh

  • Anonym (Missnöjd)

    VARNING för Lena Klingefjärt!!! Har precis bytt till Hild Anders.

  • Sannas1

    Vill varna för Carl-gustaf Nyman. Känns som att allt redan var uppgjort, lät motpart, boendeutredare och vittne ljuga sig blå! Advokaten hade inga frågor alls utan lät dem prata på under huvudförhandöingen! Jag har lämnat en lögnaktig manipulerande psykopat!

  • Anonym (Besviken)

    Jag vill varna för advokat Anders Gerner. I rättssalen betedde han sig som att han var advokat till mitt ex. Han tryckte ned mig totalt iför alla där då han ändå inte trodde att vi kunde vinna...något han inte pratat om tidigare.

  • Anonym (Rosa)
    Anonym (DN) skrev 2010-10-21 09:24:57 följande:

    En annan bra advokatbyrå i Göteborg som sysslar med familjerätt är advokatbyrån Andersch. Där finns två advokater (mor och dotter) och båda verkar ha mycket bra rykte. De har en hemsida där man kan läsa lite mer om dem och vad de gör.

    Advokatbyrån Mark-Andersch


    Nej! Denna advokatbyrå skulle jag inte rekommendera. Jag var där på ett förberedande möte. Det var absolut inte bra och jag känner till en person till som har negativa erfarenheter av denna byrå. De hade bra rykte förr, men tyvärr inte längre.
  • Anonym (Rosa)
    Anonym skrev 2012-07-05 04:13:53 följande:

    Kan tippsa om Advokat Birgitta Von Sydow, en ytterst kompetent kvinna med skinn på näsan och som hatar "dravvel".


    Hon har vart med ett tag, och har ett erkänt gott rykte bland både åklagare, advokater som domare.


    Använder mig av henne nu, för andra ggn på 7 år, då Xcet åter igen är på "krigstigen".


    Ja, hon kan sin juridik och är tuff mot struliga ex-män. Jag hade henne. Hon var tuff rak och kort i tonen även mot mig, men det viktigaste var ju att hon trots allt satte sig i respekt mot mitt dominante ex.
  • Jona rakel

    Hei

    Jeg heter Jona rakel og er islensk jeg skal nu i juli flutta til sverge, jeg har problem jeg er gift med man fra Kosovo som hadde pass fra Serbia og kom her med den han har tapt den pass og kan ikke ha ny så han er her uten pass. Vi har vert gift i nesten 4 år, er noen mulighet jeg kan søke for han lov til å vere med meg i sverge. Mvh Jona rakel

  • Anonym (Anonym)

    Jag har haft juristen Natalia Shafie Desta och hon har varit väldigt hjälpsam och skarp i rätten! Hon är på Familjens Advokat

  • eae

    Om ni vill träffa en präktigt osympatisk och oengagerad advokat ska engagera Björn Sjölander i Göteborg. Undrar vad det kostade honom att muta sig in hos pappaförening i Göteborg. Han bestämde utan samråd att ärendet inte skulle överklagas. Han kom oförberedd till tingsrättsförhandling eftersom hans uppfattning, utan samråd, var att exets advokat hade en hyggligt förslag på uppgörelse. Jag skulle bli helgpappa. Som tur var klarade jag mig själv o fick vara förälder för tre barn fredag till onsdag.
    När rättsskyddet är förbrukat slutar denna man arbeta för dig. Trots att han inte tidigare gjort rätt för pengarna. För det mesta undermåliga inlagor, han klipper o klistrar. Stackars föräldrar.............

  • AliceochBenjamin

    Jag hade juristen Natalia Shafie Desta på Familjens Advokat i Göteborg. det känns som att hon verkligen stod på min sida och stöttade mig igenom hela rättegången.

  • daytim3soapop3ra

    Efter samtal med Hild valde jag bort henne då hon inte var tillräckligt fokuserad på att vinna. Hon verkar inte förstå att pappan är psykopat. Istället valde jag Annika Stanislaus och är väldigt nöjd med henne. MUF planerad om några veckor och går allt vägen kan jag få bort dotterns pappa för alltid. Håll tummarna! PM om ni vill ha tips.

Svar på tråden Bästa advokat på familjerätt i Göteborg??