• Ghost

Vi med PCO & PCO-S som försöker bli gravid!

Hittade ingen tråd om oss som försöker bli gravid fast vi har PCO och PCO-S.

Här kan vi disskutera olika behandlingar i våra försök att bli gravid.

Välkommen hit alla tjejer med PCO och PCO-S i våran jakt på det hett efterlängtade {#lang_emotions_plus}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-07 21:05
    Här är vår BIM tråd :
    www.familjeliv.se/Forum-7-133/m51229672.html

• Svar på tråden Vi med PCO & PCO-S som försöker bli gravid!
  • IsaCMoJs

Igår hade jag ont kring äggstockarna och även idag och idag har jag även fått ÄL "slem" ungefär som maskar, genomskinliga och så att man kan dra ut dem! Igår hade vi 6 och nu blir det tyvärr inget mer nu för jag jobbar 4 nätter på raken :( hoppas att denna gång räcker men annars får vi fortsätta !

Äntligen är hon här, vår älskade Moa
  • IsaCMoJs
    Puchiko skrev 2010-03-18 20:50:41 följande:
    undrar om mensen är på G, har chokladcravings..
    kanske bebbe?
  • IsaCMoJs
    Puchiko skrev 2010-03-18 21:44:44 följande:
    Tja kanske men det vågar jag inte alls hoppas på
    Förstår precis vad du menar!
  • mmiaa
    IsaCMoJs skrev 2010-03-18 13:42:42 följande:
    Igår hade jag ont kring äggstockarna och även idag och idag har jag även fått ÄL "slem" ungefär som maskar, genomskinliga och så att man kan dra ut dem! Igår hade vi 6 och nu blir det tyvärr inget mer nu för jag jobbar 4 nätter på raken :( hoppas att denna gång räcker men annars får vi fortsätta !
    Håller tummarna :)
  • IsaCMoJs
    mmiaa skrev 2010-03-19 01:06:12 följande:
    Håller tummarna :)
    Tack!
  • Ghost

Kommer ta en paus härifrån, känner att jag inte kan vara i så många trådar just nu. Allt börjar kännas så jobbigt. Så jag får ta någon vecka och samla mig lite.

Lycka till allihopa!

• Längtar81
    Ghost skrev 2010-03-19 07:24:09 följande:
    Kommer ta en paus härifrån, känner att jag inte kan vara i så många trådar just nu. Allt börjar kännas så jobbigt. Så jag får ta någon vecka och samla mig lite.Lycka till allihopa!
    Ta all tid du behöver, man måste tänka på sig själv och sin fysiska och psykiska hälsa! Och ibland kan dem här forumen göra så att man ältar och blir en aning besatt. Ta hand om dig så länge!
  • Ghost
    Längtar81 skrev 2010-03-19 07:28:31 följande:
    Ta all tid du behöver, man måste tänka på sig själv och sin fysiska och psykiska hälsa! Och ibland kan dem här forumen göra så att man ältar och blir en aning besatt. Ta hand om dig så länge!
    Tack! Visst är det så! Ochnu har jag nyss blivit moster ( för 2 dagar sen) och då vill jag inte känna någon bitterhet mot det ljuvliga lilla barn som kommit till världen. Och då måste jag nog pausa för att ladda om batterierna och inte tänka så mkt. Och tanten kommer nog i mogorn (testade neg i dag, eller ja svagt, svagt + men det var antagligen ett spökstreck. För det går knappt att se)

Nej så mens i morgon och ladda batterierna så är jag nog tillbaka om 1-2 veckor :)
  • Längtar81

Jag förstår dig Ghost!!
    Men jag hoppas här i hemlighet att det inte är ett spökstreck utan ett riktigt pluss, hoppas det är ok!
    Grattis Till att du blivit Moster, jag är själv moster till 2 och blir om ett halv år moster igen, det är underbart!

• IsaCMoJs
    Ghost skrev 2010-03-19 07:24:09 följande:
    Kommer ta en paus härifrån, känner att jag inte kan vara i så många trådar just nu. Allt börjar kännas så jobbigt. Så jag får ta någon vecka och samla mig lite.Lycka till allihopa!
    Styrkekram kommer här!!
Svar på tråden Vi med PCO & PCO-S som försöker bli gravid!