• Matillin

Har ni haft med era bebisar in på toaletten eller haft dörren öppen när dom var under 1 år?

Vissa tycker tydligen man är prettomorsa för att man inte kan låta bebisen vänta utanför?

Och denna fråga gäller då givetvis hur man gjort när bebisen är VAKEN, men det säger väl sig själv

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ni haft med era bebisar in på toaletten eller haft dörren öppen när dom var under 1 år?
  • Leos och Vincents mamma

Ja, iaf när sambon inte har varit hemma. Jag har fortfarande mina två barn sittandes inne på toagolvet ibland när jag duschar eller är på toa De är snart 5 och 2 år.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • nollåtta

Ja nästan alltid. kan inte slappna av om dottern står utanför och vrålar efter mamma.

• Mandi74

Har ff dörren öppen, låsa är ingen mening.. då låser de upp utifrån med en kniv.

• ump

Hade (och har fortfarande ganska ofta) sonen med på toa. Stör mig inte det minsta.

• Antonsmamma07

Jag har alltid med mina barn in på toa (2år pojke, 2 månader flicka). Jag har inte alls ont av de. ´Men de är inte för jag ska vara pretto. Utan tycker bara de är lättast så. Min son springer mig i hälarna hela dagarna.

• Sennaboo

Jag stänger aldrig dörren längre till toaletten. Har en 3,5 åring och en 2-åring. Brukar ofta få sällskap och tycker att det är helt fint.

• augustisten

Tja, jag valde "ja, ibland" eftersom jag inte gjort det om det funnits en annan vuxen i närheten. Har jag varit själv har jag i stort sett alltid gjort det. Jag sitter hellre färdigt i lugn och ro med en unge i knät än stressar naturbehoven pga att samma unge illvrålar utanför.

• Queenie70

Haha vilken fråga...

Jag har inte varit på muggen ensam på 17 månader, om inte ungen har sovit eller om jag inte varit på jobbet. Det blir en livsstil till slut

Vaddå finns det folk som låter bebben stå å banka utanför eller?? ( har inte läst tråden)

• Uhngoliant

Jo hon fick följa med in om hon inte sov då vill säga... Jag har fortfarande dörren öppen när jag är ensam hemma med henne. Fast hon brukar oftast komma in på toaletten och stänga och låsa då :D

• bubbelmaja

Är jag själv hemma med barnen har de alltid fått följa med ser ingen anledning till varför de itne skulle få med. Om det håller dem lugnare så! Och dessutom får de ju dessutom se hur det går till där inne. Och naket är inget konstigt här i vår familj.

• kotka

jag skrev tidigare att jag har och har haft barnen med mig, MEN insåg just att jag aldrig har dörren öppen. jag sa åt min son senast igår när han öppnade dörren till mig att han gärna fick komma in, men snabbt och stänga dörren efter sig. kan inte vara på toa med öppen dörr, tydligen.

• maadicken

innan han kunde ta sig fram själv tog jag med honom ibland. alltid när jag duschade, aldrig om jag bara skulle kissa.
    eftersom det bara är vi så är dörren aldrig stängd förutom nu för tiden när jag duschar. den som oftast kommer / har kommit in till mig där är hunden, som ALLTID ska vara med

tror det beror på lite hur man bor oxå. har man toa på ett annat plan eller i ett hörn långt bort i huset är man nog mer benägen att ta med bebisen än om man bor i en öppen lägenhet på 50 kvadrat.

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • liams mamma07

jag tar alltid med lillkillen som är fyra månader om han är vaken och min man inte är hemma. vår äldsta son är 2 1/2 år och han kommer och går som han vill... stänger dörren men låser aldrig, så ibland kommer han in en sväng och går igen. tycker inte det stör överhuvudtaget! det har hjälp lite nu när han övar sig att vara utan blöja också, han vill göra som mamma och pappa gör.

• jannike85

jag har dörren öppen alltid, vill hon komma in så får det, ser inga problem med det, hon är snart 17 månader!

• Hertha

Har oftast dörren öppen, och alltid när jag ensam med dem. Men det var en ovana jag började med när jag bodde ensam i några år, så inte kan jag skylla ungarna för det .

• Bite me

Ja, alltid. Jag gör detsamma nu också fastän de är 2, 3 o 5 år. Varför skulle man stänga dem ute?

Svar på tråden Har ni haft med era bebisar in på toaletten eller haft dörren öppen när dom var under 1 år?