• Ericha

    Vi som träffas IRL...Oktober/November mammor -07, Norrköping del. VIII

    Vi som träffas och fikar i verkliga livet Oktober/November mammor -07, Norrköping del VIII
    Bebisar och mammor som träffas och fikar:

    24/9 Hia (Sofia), fick Hampus, längd, vikt, BF -9
    11/10 Anna80H (Anna) Fick Alva, längd 46 cm , 2135g, BF
    17/10 PiaMaria (Pia-Maria), fick Alfred, 51 cm, 3285g, BF +0
    19/10 MilosMamma07 (Pernilla), fick Milo, 53 cm, 4490g , BF +10
    4/11 SofieE25s (Sofie), fick Elsa, 49 cm, 3670g, BF -7
    9/11 KaAn (Anna), fick en Hilding, 53 cm, 3715g, BF +8
    10/11 Ericha (Erica) fick Theo 51 cm, 3605g , BF +3
    29/11 Emmaklemma (Emma) fick Engla 50 cm, 2910 g, BF + 17

  • Svar på tråden Vi som träffas IRL...Oktober/November mammor -07, Norrköping del. VIII
  • Ericha

    Hinner inte heller vara inne här så ofta. Hoppas ni alla hade trevligt hos Pernilla. Trist att vi inte kunde vara där. Skulle vara trevligt att träffa alla. Hoppas ni har det bra! Blir Svea 8 mån snart? Vad tiden går snabbt! Hugo blir ju snart 3 mån!
    Helgen som var hade vi besök av fadderbarn från Lettland. Det var skoj att ses, men samtidigt känns det lite konstigt att ha någon som bor hos en som inte är en nära vän och som man inte kan kommunicera med fullt ut. Hans engelska var ok så vi klarade oss skapligt i alla fall.

  • KaAn

    Tack för en trevlig fika igår. Alltid lika trevligt att ses.

    Sofie och jag diskuterade datum när vi mammor kan gå ut och äta utan 2åriga barn. Eftersom det är påsk mm fanns det inte så många datum att välja mellan men förslag är att vi går till tex Durkslaget? Texas Longhorn? fredagarna den 9e eller
    23e. Vad säger ni om det? Skriv om o när ni kan.

    Fredag den 9 april
    Anna
    Sofie

    Fredag den 23 april
    Anna
    Sofie

  • EmmaKlemma

    Sofie och jag diskuterade datum när vi mammor kan gå ut och äta utan 2åriga barn. Eftersom det är påsk mm fanns det inte så många datum att välja mellan men förslag är att vi går till tex Durkslaget? Texas Longhorn? fredagarna den 9e eller
    23e. Vad säger ni om det? Skriv om o när ni kan.

    Fredag den 9 april
    Anna
    Sofie
    Emma

    Fredag den 23 april
    Anna
    Sofie
    Emma

  • MilosMamma07

    det var synd, det var under mina miloveckor så ja kan inte, tyvärr.


    ♥ Nu är han äntligen här 19/10 - 07 ♥
  • Hia
    Sofie och jag diskuterade datum när vi mammor kan gå ut och äta utan 2åriga barn. Eftersom det är påsk mm fanns det inte så många datum att välja mellan men förslag är att vi går till tex Durkslaget? Texas Longhorn? fredagarna den 9e eller
    23e. Vad säger ni om det? Skriv om o när ni kan.

    Fredag den 9 april
    Anna
    Sofie
    Emma

    Fredag den 23 april
    Anna
    Sofie
    Emma
    Sofia
  • PiaMaria

    Åhhh vill gärna följa med, har inte fått schema, men har i a f barnvakt. Snälla Pelle ställer upp. Men jag skriver upp mig när jag ser tiden vi ska käka. Låter väldigt spännande!! Hoppas det är ok för er att jag skriver upp mig när ni bestämt tiden...

    Hoppas allting är bra med er ALLA!

    Själv har jag det lite struligt med jobbet. Att jobba 10 tim och sen ska man FÖRSTÅ och vara lojal mot företaget att man får övertid på det, då blir man grinig. Speciellt när man har 4 st 10 tim pass på raken. Övertid det får man räkna med när man inte sitter på kontor. Men vi får se var den diskussionen slutar, för än är inte sista ordet sagt.

  • MilosMamma07
    Sofie och jag diskuterade datum när vi mammor kan gå ut och äta utan 2åriga barn. Eftersom det är påsk mm fanns det inte så många datum att välja mellan men förslag är att vi går till tex Durkslaget? Texas Longhorn? fredagarna den 9e eller
    23e. Vad säger ni om det? Skriv om o när ni kan.

    Fredag den 9 april
    Anna
    Sofie
    Emma

    Fredag den 23 april
    Anna
    Sofie
    Emma
    Sofia

    det löser sej på någe vis med barnvakt, vill väldigt gärna följe med =)
    ♥ Nu är han äntligen här 19/10 - 07 ♥
  • MilosMamma07

    Sofie och jag diskuterade datum när vi mammor kan gå ut och äta utan 2åriga barn. Eftersom det är påsk mm fanns det inte så många datum att välja mellan men förslag är att vi går till tex Durkslaget? Texas Longhorn? fredagarna den 9e eller
    23e. Vad säger ni om det? Skriv om o när ni kan.

    Fredag den 9 april
    Anna
    Sofie
    Emma
    Pernilla

    Fredag den 23 april
    Anna
    Sofie
    Emma
    Sofia

    det löser sej på någe vis med barnvakt, vill väldigt gärna följe med =)

    Kul att man blir senil då.


    ♥ Nu är han äntligen här 19/10 - 07 ♥
  • EmmaKlemma

    Anna: Jag kan tänka mig men blir nog gå för min del :)

  • KaAn
    KaAn skrev 2010-03-23 13:35:30 följande:
    6 stycken som är intresserade av Vårruset i maj?
    jaag =) / sarah
  • EmmaKlemma

    Någon av er som har didriksons boardman flecefodrat regnställ? Tänkte beställa ett från nätet men vet inte vilken storlek jag ska ta 90 eller 100. Undrar därför om ngn av er vet hur de är i storlekarna?

  • KaAn

    Tror Alva har ett sånt... Kan fråga Anna i morgon, ska träffa henne då.

  • EmmaKlemma

    jag köpte ett på Åhlens förut de hade bara två kvar ett i 80 och ett i 90. köpte 90 det blev bra dessutom var det 10% på alla barnkläder :)

Svar på tråden Vi som träffas IRL...Oktober/November mammor -07, Norrköping del. VIII