Inlägg från: PiaMaria |Visa alla inlägg
  • PiaMaria

    Vi som träffas IRL...Oktober/November mammor -07, Norrköping del. VIII

    Oj då. Jag hade också gjort en ny, men vi kan köra på denna

    Hoppas ni har haft det bra!

    Vi har haft det toppen, men nu ligger alfred i feber och alla barnen fick löss. Första gången vi har det, så 7½ år har vi klarat oss!

  • PiaMaria

    Såååå ska vi ha en träff nu efter nyår, rätt så tidigt. Många verkar ju vara lediga ju. ??!!

    Nu ska man iväg och shoppa, eller rättare sagt barnen. Barnen har ju fått pengar som dom vill handla för....

  • PiaMaria

    Öhhhh vart har du haft den bebisen gömd? Var inte en liten kille du fick ut...
    Gick förlossningen bra ?

  • PiaMaria
     Torsdag 7/1 Kl 14.00: (Tänkte att flera kanske var lediga)
    Sofia & Hampus
    Anna H & Alva
    Anna, H1 & H2

    Söndag 10/1 kl 14.00:
    Sofia & Hampus
    Emma & Engla
    Pia med x antal barn


    Söndag 17/1 kl 14.00:
    Sofia & Hampus
    Emma & Engla
    Anna H & Alva
    Anna, H1 & H2
    Erica & Theo
    Pia med x antal barn ( och nytatuerad då hi hi hi)
  • PiaMaria

    Mycket gott o trevligt Sofie!

    Jag tar nästa fika. Någon söndag i Februari. Ska bara få schema först så skriver jag upp lite tider.

    Tycker ni 14 tiden blir bra tid ???? För mig funkar det bra.

  • PiaMaria

    Nu är jag hemma igen efter operationen. Allt gick bra , men gjorde ondare än jag trodde ;-(

    Anna: Weekendresor till London/Paris ??

    Jag och Pelle åker till London nu i början av Mars v 9 .

    Vem har äran att fylla jämnt??!!

    Varför inte slå till och ta disneyland? hi hi hi

  • PiaMaria

    har lagt in en bild på min blogg, ej för känsliga. Blev riktigt besviken när jag såg det hela. Ingen hade sagt att man skar upp vid naveln, de skulle gå in via naveln, men hela naveln är ju BORTA! Har så jävla ont så jag vet knappt ut eller in...

    www.nallemaja21.bloggplatsen.se

    lösenord är brandbil

    Hoppas allting är bra med er. Väntar fortfarande på schema

  • PiaMaria

    Erika: Kan vi ta en dag när vi ses....

    Har fortfarande ont... blir så trött på det...

    Ikväll är det fredagsmys med datorn,tvättmaskinen. Pelle är iväg     vad ensam man känner sig helt plötsligt

  • PiaMaria

    Ang fikat i Februari så får jag nog backa om det. Dels av 2 anledningar... har fått schemalagd arbetstid på 177 tim och sen är det så otroligt svårt att få upp bilarna på tomten och ingen annanstans att parkera så jag får ta det när snön har smält lite.

    Får hoppas att denna snö ger med sig lite, men i skrivande stund så vräker snön ner igen

  • PiaMaria

    Åhhh vill gärna följa med, har inte fått schema, men har i a f barnvakt. Snälla Pelle ställer upp. Men jag skriver upp mig när jag ser tiden vi ska käka. Låter väldigt spännande!! Hoppas det är ok för er att jag skriver upp mig när ni bestämt tiden...

    Hoppas allting är bra med er ALLA!

    Själv har jag det lite struligt med jobbet. Att jobba 10 tim och sen ska man FÖRSTÅ och vara lojal mot företaget att man får övertid på det, då blir man grinig. Speciellt när man har 4 st 10 tim pass på raken. Övertid det får man räkna med när man inte sitter på kontor. Men vi får se var den diskussionen slutar, för än är inte sista ordet sagt.

Svar på tråden Vi som träffas IRL...Oktober/November mammor -07, Norrköping del. VIII