• azazela

Bokälskande föräldralediga i Stockholm!

Älskar du att läsa och diskutera böcker?

men

har knappt öppnat en bok sedan du fick barn?

Kanske är vi flera i samma sits som kan peppa varandra att komma igång igen?

såå... jag tänkte se om det finns något intresse för att starta en helt opretantiös BOKKLUBB för föräldralediga i Stockholm

Jag tänker mig att vi är en grupp på ca 5-7 personer som förhoppningsvis inte bor alltför långt ifrån varandra, att vi kanske börjar med att ses på ett café för att sedan eventuellt träffas hemma hos någon, att vi kommer överens om en bok som alla läser (så mycket man hinner, ingen press!) som vi sen kan prata om, självklart med våra söta små knyten välkomna!

jag tycker att det skulle vara jättekul och hoppas att det finns fler som tycker det!

• Svar på tråden Bokälskande föräldralediga i Stockholm!
  • azazela

uppdaterad lista:)

-Birkamamman
    -BabyD
    -Stina(azazela)

• ilse

Tyvärr kan vi inte komma denna gång pga RS-virus. Så tråkigt:(. Men jag hoppas att vi kan få komma nästa gång istället!

Kram, Klara

• Birkamamma

Då blir vi 3 i allafall : )
    Vad sägs om att ses vid t-bana St. Eriksplan uppgång Rörstrandsgatan?
    Vilken tid fungerar för er?

• Sirling

Så skojigt det låter! Jag åker till syrran i Oslo imorgon, men är det ok att haka på till nästa gång?

• azazela

Sorry för sent svar, hoppas vi hinner stämma av med varann!
    Klockan 12 vi St.Eriksplan tycker jag låter bra!

• azazela

Och absolut går det jättebra att hänga med nästa gång för alla som inte kan imorrn!

• BabyD

Halloj.

Sorry för sent svar, men vi kan tyvärr inte komma idag.
    Hoppas ni andra har det trevligt och att vi kan komma nästa gång.

• azazela

Hej!

Det verkar som att nästan ingen kan idag, så förslagsvis att vi skjuter upp det en vecka?
    Om vi säger klockan tolv, antingen tisdag eller fredag (9 el 12 mars)? Hur ser det ut för resten av mammorna?

Nu när vi har kommit såhär långt vore det jätte kul om det verkligen blev av!:)

Kram!

Stina

• Miniulv

Grym idé, hur artar sig eran klubb!? Jag har tänkt på bokklubb el dyl länge men bor en bit bort! får man koppa eran grej här ute eller? 

• azazela

Okej!
    Jag kan såklart också på tisdag.

Hur många fler kan då?

• BabyD

Hallå.

Vi kan inte nästa vecka. Sonen har åkt på magsjuka så vi kommer stanna hemma hela nästa vecka tills han blir bättre. Vill ju inte heller smitta nån. 

Hänger med nästa gång.  

• Birkamamma

Har nästa vecka bokad med föräldragrupper, bvc etc tyvärr.

Svar på tråden Bokälskande föräldralediga i Stockholm!