myran6801 skrev 2010-01-18 20:17:28 följande:
Hej!jag har också precis börjat med akupunktur. Fick tips här på
FL, för att sänka FSH värdet. Det är kinesisk akupuntur och det känns efter 2 ggr bra. De sätter nålarna som elaisa beskriver ovan. Det känns nästan inte alls och jag somnade nästan under behandligen. I mitt fall handlar det om att minska stress, sänka FSH värdet och värma livmodern, precis som också elaisa beskriver, förbättra progesteron värdet. Vi gjorde ett misslyckat
IVF i höstas och fick ett mycket okänsligt bemötande efteråt då de mer eller mindre sa åt oss att acceptera att vi inte kunde få barn. Har därför bokat ett nytt möte på en annan klinik för "a second opinion". Ska ta nya labprover inför det besöket o är så spänd på att se om akupunkturen har ngn positiv inverkan, vilket jag verkligen tror. Lycka till!
halloj!
det verkar vara många som testar detta med akupunktur.. och många som verkar ha kall livmoder. kan tänka mig att det e mitt problem också som sagt.
vad jobbigt när man får taskigt bemötande när man redan "ligger nere" och mår dåligt. usch, såna människor borde få sig en rejäl omgång haha. att de inte tänker!
ja, det låter som en bra idé att gå vidare till andra läkare och kolla hur dte är. plus att detta med akupunktur borde hjälpa också.
hur är personerna som utför akupunkturen? är de positiva och man känner sig trygg?
lycka till, kram