• Anonym (litet "smygbi")

Ett surrande litet smygbi

Hej allesammans,

Undrar om det finns fler kvinnor som mig därute?

Fler som känner sig riktigt attraherade av andra kvinnor men inte riktigt vågar ta steget.?
    Jag lever i ett samboförhållande med min kille. Har ett ganska ok...lite rutinartat 6-liv men det duger. Det är bara det att, jag kan känna mig väldigt attraherad av andra kvinnor. Är inte intresserad av ett förhållande på ett plan som är mer än vänskap, som skulle kunna innebära en sexuell laddning/kontakt emellanåt.

Vill nog mest prova...men min kille skulle inte kunna acceptera det...

• Svar på tråden Ett surrande litet smygbi
  • Anonym (:))
    Anonym (Såå förälskad!!) skrev 2010-03-27 19:55:26 följande:
    Skönt att höra att det finns fler som är som jag. Har vetat att jag i alla fall är bi, sedan jag var 14, men är så dj-vla feg och har aldrig vågat testa. Men ju äldre jag blir desto "desperatare" blir jag. Jag vill verkligen testa men jag fattar inte hur det ska gå till? Dessutom är jag gift och har barn. Det är ingen jag skulle prata med min man om. Vet inte vad han skule tycka om det. Jag har inte heller blivit särskillt tillfredsställd av sex med killar. Även om jag blir tillfredsställd i fysisk mening så känns det som om något saknas. Just nu är jag upp över öronen förälskad i en arbetskamrat som jag är ganska säker på är straight och inte för något i världen vill jag riskera vår kompisrelation. Det är minst sagt sk-tjobbigt.
    Har inte heller testat..och lever med man och barn...hade varit intressant att träffa likasinnade,och babbla ur sig..men hur?
  • Anonym (bi)

jag har vetat om att jag är bi i flera år, och varit dö kär i 2 tjejer men ingen av dem har varit bi och inte känt samma =( , hur mycket jag än försöker hittar jag ingen tjej jag vet också är bi och är intreserad av mig. jag har haft ett antal killar men det har liksom inte varit samma känsla.

jag vet inte om jag är för feg :P

• Anonym

Nån som vet nått nummer dit man kan ringa om man vill snacka med andra tjejr å bara ha lite skönt i telefon. finns ju massa sådana nummer för bögar..

• Anonym (tjejen)
    Anonym skrev 2010-02-20 21:43:12 följande:
    Jag vill också gääärna testa.. Har en sambo och ett barn.. Men skulle gärna vilja testa med en tjej..
    skönt att se att man inte e ensam.. Har också sambo och ett barn
  • Anonym (nyfiken tjej)

Jag har alltid varit nyfiken på att ha sex med en tjej, men det har aldrig blivit något mer än flört.
    För några veckor sedan var jag och min sambo på fest. Träffade en tjej där som jag mest bara småpratade med först. Blev full och det ena ledde till det andra och vi började hångla:) Min sambo kom på oss, men han brydde sig inte utan sa bara att vi skulle fortsätta:)

Hon var tvungen att fara hem men hon tog mitt nummer:) Kan inte glömma kyssarna, dom var underbara!
    Har nu smsat med henne och vi kommer mest troligt att ses snart. Vart det leder är inte svårt att räkna ut!

Hon har också sambo, vet inte vad han tycker om allt detta. Min sambo bryr sig iaf inte att vi hånglar, men vet inte om han skulle acceptera mer.

Längtar!

• Anonym (vågar inte)

Jag har heller aldrig vågat testa. Faktum är jag inte riktigt vågat acceptera att jag är attraherad av kvinnor förrän nu. Har ju alltid vetat det förstås men så att säga hittat bortförklaringar. Men nu har jag alltså till slut accepterat det, och även berättat det för min sambo som verkligen är en underbar man. Jag vet att han aldrig skulle acceptera att jag var otrogen och jag har föreställt mig att vi ska bli gamla ihop så om jag vill ha kvar honom kommer jag aldrig att få veta. Skulle vara så skönt att få testa och inse att det inte är bättre att ha ett förhållande med en tjej. Men om jag testar och det visar sig att det är bättre? Då rasar ju mitt liv, allt som jag planerat för och drömt om tillsammans med sambon. Vill verkligen inte ge upp honom!

• Julia08

Min kille vill gärna se mig ha sex med en annan tjej, nån här som är sugen och vågarFlört?

• Styvmamma88
    Julia08 skrev 2010-09-05 16:31:48 följande:
    Min kille vill gärna se mig ha sex med en annan tjej, nån här som är sugen och vågarFlört?
    Det vill min kille se mig ha också
  • Anonym (jk)

Hej

Julia08 skrev 2010-09-05 16:31:48 följande:
    Styvmamma88 skrev 2010-09-16 22:02:49 följande:
    Jag är jätte nyfiken, menn alldrig har provat.
    Gärna utan killen först. Jag är inte intressarad av relation, men "have fun ".
    Jag har en dotter, singel, 33 år och jätte sugen att testa. bor i Stockholm.
  • Styvmamma88
    Anonym (jk) skrev 2010-09-20 23:40:55 följande:
    Hej
    Heheo okej. Tror inte jag är lika intreserad av det som min kille, så jag hoppar nog det
  • Julia08
    Anonym (jk) skrev 2010-09-20 23:40:55 följande:
    Hej
    Hejsan!

Är det du som mailat mig =)? ... Vore jättetrevligt men jag bor i Skåne, så avståndet är ett litet hinder!
Svar på tråden Ett surrande litet smygbi