hon gör slut hela tiden
jag och min flickvän har ett underbart liv tillsammans, vi bråkar aldrig om nåt vardagligt. Sexet är som hos de flesta som varit tillsammans nåra år. Ibland ofta ibland sällan, går i vågor. Men nu till det som tynger mig. Jag är en person som behöver mkt bekräftelse, min flickvän är inte alls så, men oftast funkar det. Tills jag känner mig osäker och pressar henne om sina känslor för mig. det slutar alltid med osämja oh hon säger massa saker om att hon inte vet om jag är den rätta för henne, om vi ska va tillsammans och att hon inte vet om hon bara är tillsammans för min skull. jag älskar henne jättemkt och kan inte föreställa mig ett liv utan henne. vi har planer på att skaffa barn, men när det där kommer upp verkar det som om det är jag oh inte hon som vill, trots att vi bestämt det tillsammans och att jag väl uttryckligen sagt att det absolut inte är nån brådska om hon är osäker. men hon vill säger hon. Men sen när det blir sådär så verkar hon vilja göra slut. jag är den som pratar och lyckas gång på gång få henne in på "mitt" spår igen, hittar förklaringar till alla känslor och allt som händer. sen vill hon alltid fortsätta med mig, hon ber om förlåtelse för att hon velar och säger att hon älskar mig. Jag vet inte om hon gör det faktiskt, för varför skulle hon annars säga saker som det. en gång sa hon faktiskt att hon inte älskar mig att hon inte är attraherad av mig och att hon ville göra slut. men sen blir att bättre efter att jag pratat med henne. då verkar hon älska mig, vill ha sex och är mysig. jag tror att jag tvingar henne för att hon vet hur förkrossad jag kommer bli. känner mig orolig och änglig mest av tiden. livrädd för att hon kommer lämna mig. en dag kommer hon göra det på riktigt det vet jag.
vad ska jag göra? om hon inte älskar mig borde hon inte då bara dra, en gång för alla? eller övertalar jag henne? känner mig usel och otillräcklig. mår skit.