Vilken är ert barn favoritleksak som inte är en leksak?
Min son älskar tuggummipåsar, av alla leksaker han har så är det tuggummipåsarna han alltid väljer. Han är 11 månader.
Vad gillar era barn?
Min son älskar tuggummipåsar, av alla leksaker han har så är det tuggummipåsarna han alltid väljer. Han är 11 månader.
Vad gillar era barn?
Sonen 21 mån och dottern 8 mån älskar att riva ur mammas plastburkskåp, mamma inte lika glad när 100 olika burkar ska sorteras in i skåpet igen.
Kartonger är oxå bland det roligaste.
2-åring:
ALLT med knappar där något händer (miniräknare, lampknappar, datorn, fjärrkontrollen till TV:n, telefoner etc.), ficklampa är också väldigt kul liksom alla typer av städredskap.
9-månaders:
Storebror, samt skedar, blöjor och papper i alla former som går att riva sönder.
Lock av alla slag, favoriten är ett rött lock från en pepparkaks burk.
Dottern är 15 månader och väljer gärna plastpåsar, snusdosor, disktrasor och fjärrkontroller framför nästan alla leksaker...
Pappas snusdosa (tom)... och min mobil... allt som inte är leksaker, känns det emellanåt... elektronikprylar med knappar!!!
Min ettåring ÄLSKAR dammsugaren.
Dottern fyller snart 2 år och hennes absoluta favoriter är: ett kryddmått, en (oanvänd) veet-hyvel, tomma medicinburkar och fjärrkontroller. Totalt onödigt att köpa en massa leksaker till henne
En tumstock och ett måttband gillade min pojke jättemycket när han var 4-5 år.
Min 4-åring leker just nu mest flygplan med ett boardingcard och en bagagelapp som jag hade med mig hem från en resa. Annars är ju förstoringsglas och ficklampor kul.
Sonen på 11 månader älskar sin slickepott. Tog den på jobbet när den skulle slängas så den är jättestor.
Den fullkomligt älskar han, han går jämt runt med den och petar och slår på allt precis som en förlängning till armen. Är han ledsen så ger vi honom den och då gå det mesta över...
Min son, 11 månader, är helt tokig i dammsugaren.
Koppar och skedar är också fruktansvärt intressant.
slevar och olika plastskålar plockas flitigt ur skåpen här hos oss (tvillingarna är 10 månader)
Min tjej ÄLSKAR att hålla i, slita i och tugga på näsduksförpackningar.
pappas snusdosa=)