• Lucyinthesky

Vilken är ert barn favoritleksak som inte är en leksak?

Min son älskar tuggummipåsar, av alla leksaker han har så är det tuggummipåsarna han alltid väljer. Han är 11 månader.

Vad gillar era barn?

• Svar på tråden Vilken är ert barn favoritleksak som inte är en leksak?
  • Flickanx2

Mina glöggmuggar som han använder för att dricka "kaffe" ur när jag tar mig en slurk på eftermiddagen. Då sitter vi där och skålar han  och jag. Jag i kaffe och han i saft (han är 3 år)

128
  • lunkentuss

min mobiltelefon xD O allt i kökslådan -vispar, stekspadar, slevar mm mm =)

• kutiom

gammla pappkartonger och annan "fin" reklam som man kan klippa i och ev. använda som garage mm.

• Johannapanna87

Min dotter är 1,5 år och hennes favoritleksak är hunden och hans ben dom tycker hon är väldigt goda hehe.. ;P

• nano

Vi 13-15 mån så hade hon en faschination för urdiskade snusdosor av alla saker! Hon gillade att plocka isär och sen ihop dem, fast oftast lyckades hon inte utan vi fick hjälpa till.

Idag har jag slängt alla och hon saknar dem inte *tack o lov* En roliga favorit just nu är mina syspillbitar (som jag testsyr på, ca 10x10 cm stora) som hon mer än gärna sorterar i färger och lägger ut överallt.

• challe 1

saker att kånka runt på. väskor, lådor, det ska "handlas" också. det åker ner allt möjligt i dessa väskor och lådor som kånkas runt.

• challe 1

hon fyller två snart. glömde skriva det.

• nano
    nano skrev 2010-01-25 11:39:08 följande:
    Vi 13-15 mån så hade hon en faschination för urdiskade snusdosor av alla saker! Hon gillade att plocka isär och sen ihop dem, fast oftast lyckades hon inte utan vi fick hjälpa till.Idag har jag slängt alla och hon saknar dem inte *tack o lov* En roliga favorit just nu är mina syspillbitar (som jag testsyr på, ca 10x10 cm stora) som hon mer än gärna sorterar i färger och lägger ut överallt.
    Just det, knappar är också jätteroligt men de får hon bara leka med när jag är med.
Svar på tråden Vilken är ert barn favoritleksak som inte är en leksak?