13 årig tar naken foto
Jag har en styvdotter som inte är nån anna flicka lik. HAr aldrig varit med om att en flicka i 13 år ålder håller på med de saker hon gör. Hon tar naken kort på sig själv bla och andra väldigt utmanade kort, jag hittade dessa kort på våran dator efter att hon har sparat dem samt antagligen lag ut dem nån stans. Pratade med min man om det och han förskte pratade med henne men till svar får man de har jag gjort länge och tror du jag bryr mig om de eller. När man föröker berätta för henne att det kan vara väldigt farligt och att en tjej i den åldern inte skall göra de i huvudtaget. Men men. Hon bor hos sin mamma ca 67 mil i från oss och det är väldigt sällan som hon är hos oss så vad kan man göra förutom att försöka prata med henne och försöka få henne att förstå. Men då vaken hennes mamma eller hon verkar bry sig vad i hela friden skall man göra???? Blir så otroligt handlings förlammad när de gäller detta både jag och min man blir förtvivlad för de kommer verkligen att sluta illa och de vill vi verkligen inte så hon kan vara väldigt go och rar då hon inte är som en annan tonårs tjej. Hjälp är det någon som kan komma några bra ord.