• Muneca

    Könsoperation, Kvinna till Man?

    Hur gör de så att kvinnan får en penis?

  • Svar på tråden Könsoperation, Kvinna till Man?
  • Mooki

    Finns mig veterligen 2 metoder.
    Antingen "mikropenis", dvs klitoris skärs loss och lyfts ut så långt det går (finns en hel del inne i kroppen). Då får man en liten rackare, men den blir erigerad vid upphetsning och får väl anses som semi-funktionell.
    Annars tar man en bit av buken, syr liksom en korv på magen, som sedan viks ner och blir den nya penisen. I det fallet har jag för mig att man får typ stoppa in en stålstav vid penetreringssex.


    Frugan e' OP-syrra
  • Muneca

    Oj det lät inte så skönt! Men fantastiskt vad man kan göra!
    Jag var nyfiken på hur det gick till egentligen, man har ju fått höra hur de gör på killar som vill bli tjejer

  • multivitaminjuice

    Många transsexuella "Female to male" väljer att inte att operera sig i underlivet just för att ingen av metoderna är särskilt optimala. Dom väljer då att "bara" använda hormoner och att operera bort brösten.

  • Sexyshemelewithhugecock

    jag var en kvinna men ville ALLTID runka med en penis istellet.så jag gorde oprationen men behöll brösten oc fick en STOR PENIS 19cm!!!!!!så våga byta för nu är det så jävla skönt att runka och kommer så jävla lätt??

  • boomstar

    Om jag var tjej och ville byta kön, eller skaffa kuk, skulle jag förstora klittan naturligt istället. Det går alldeles utmärkt! Suga, pumpa, stretcha, träna. Har sett effektiviteten på tjejer med olika rutiner med egna ögon. Då riskerar man inte att nerver klipps av (=minskar känsel) eller det blir erigeringsproblem. Tvärtom, ju mer en kvinna "tränar" klittan desto lättare blir den hård. Och med tanke på hur snabbt det faktiskt går att forstora en klitta på det här sättet, så borde det gå att uppnå anselig längd över tid. Som utan problem kunde penetrera och skapa njutning i en annan kvinna.
    (kukar går dock inte förstora knappt något alls med samma metoder, det är för många ligament och annat i en manskuk, som gör att den inte går att förstora naturligt)

    Jag fattar inte varöfr folk ska hålla på att operera sig så mycket. Om en tjej vill skaffa kuk behöver hon väl t ex inte ta bort brösten bara för det. Det är väl toppen ha lite av varje :) En vän har en kompis som är man, med fungerande kuk och biologiska barn, som också hade stora fullt feminina bröst! Helt naturligt, men han opererade bort dom. Det var väl jättesynd! I en mer tolerant värld hade det ju vart en tillgång att ha både och! :)
    Vad är det för fel på mittemellan. Varför ska allt vara binärt?!

Svar på tråden Könsoperation, Kvinna till Man?