• Svar på tråden Vad lyssnar du på just nu?
  • Mayjel

Min vattendestillator. Inte så att jag spetsar öronen precis men dess puttrande aktiva ljud undgår inte ens öron i vilket fall. 

• Mayjel
    Eurydike 87 skrev 2026-03-07 21:44:53 följande:
    Älskar den filmen och frosseriscenen, med allt gott man kan tänka sig, fastnade verkligen. Det var min favoritfilm när jag var liten, men någon råkade spela över den och sedan såg jag den inte igen förrän jag var 20 år gammal.

Ja, nu är våren här så hoppas att Ronja har skrikit sitt vårskrik vid det här laget, annars är hon försenad 😅

Det var väldigt trevligt och utmattande i Stockholm! Jag gick sönder benen igen, men det innebär ju att de var någorlunda hela innan och hade läkt fint så det gäller att se det från den ljusa sidan 🥹 Hoppas att du också får återse Stockholm snart om det var så länge sedan! 🤩

Varsågod! Tyckte också den var bra!
    Ja, deras lilla saft och tårtkalas ute på ängen är en oförglömlig scen. Rena paradiset. Jag väntar nog med mitt eget vårskrik tills dess naturen blommat ut lika vackert som i Ronjas värld, kanske först i maj, en solig dag ☀️🌼

Aha, så du är bra i knäna nu? Skönt när ens egen kropp äntligen läkt och är som vanligt igen. Man blir extra tacksam över en funktionell kropp efter det att den helat sig själv från tidigare skador.
  • Tom Araya

Jag funderar på vem som är mest fantastisk sångerska av Angelina Jordan

och Haley Reinhart....

• Tom Sawyer
    Eurydike 87 skrev 2026-03-07 21:54:50 följande:

Guess what? I?m not a robot 🤖 Fast det skulle jag ju säga även om jag var en robot. En textrad hämtad från den här låten. Blev inspirerad av Toms tema!

">

Jag är säker på att DU inte är en robot iaf =)
  • Tom Sawyer

Den här här låten tycker jag är uppfriskande analog och påminner om Springsteen när han var yngre. Det är inte förvånande då det här gänget också kommer från New Jersey och har haft med The Boss på en annan låt tidigare.

Bleachers - dirty wedding dress

#sidfot@rakfot
  • Anonym (koi)

Ljudet av havsvågor på band. Ska strax lyssna, innan sovdags. Tycker det stressar ner en lite inför natten.

• Eurydike 87
    Anonym (koi) skrev 2026-03-18 00:41:30 följande:

Ljudet av havsvågor på band. Ska strax lyssna, innan sovdags. Tycker det stressar ner en lite inför natten.

Det låter väldigt avslappnande 🌊
  • Eurydike 87
    Tom Sawyer skrev 2026-03-15 02:12:37 följande:
    Jag är säker på att DU inte är en robot iaf =)
    Kanske bara har en skruv lös 😅😉
  • Eurydike 87
    Mayjel skrev 2026-03-14 01:28:52 följande:
    Ja, deras lilla saft och tårtkalas ute på ängen är en oförglömlig scen. Rena paradiset. Jag väntar nog med mitt eget vårskrik tills dess naturen blommat ut lika vackert som i Ronjas värld, kanske först i maj, en solig dag ☀️🌼

Aha, så du är bra i knäna nu? Skönt när ens egen kropp äntligen läkt och är som vanligt igen. Man blir extra tacksam över en funktionell kropp efter det att den helat sig själv från tidigare skador.
    Ja, det kalaset går inte av för hackor! 😋 Men nu måste jag sluta tänka på det innan jag blir sugen på tårtkalas mitt i natten 😅🎂 Det låter som en bra idé! Skriker du tillräckligt högt så hörs det kanske ända hit 🌷

Knäna blev bättre och bättre, men blev sämre igen när jag gick så mycket i Stockholm. Nu cyklar jag och vilar benen lite! De är redan mycket bättre ☺️
  • Eurydike 87
    Tom Araya skrev 2026-03-14 06:56:08 följande:

Jag funderar på vem som är mest fantastisk sångerska av Angelina Jordan

och Haley Reinhart....

Svårt val! De är riktigt duktiga båda två 🤩🤩
  • Mayjel
    Eurydike 87 skrev 2026-03-18 02:00:37 följande:
    Ja, det kalaset går inte av för hackor! 😋 Men nu måste jag sluta tänka på det innan jag blir sugen på tårtkalas mitt i natten 😅🎂 Det låter som en bra idé! Skriker du tillräckligt högt så hörs det kanske ända hit 🌷

Knäna blev bättre och bättre, men blev sämre igen när jag gick så mycket i Stockholm. Nu cyklar jag och vilar benen lite! De är redan mycket bättre ☺️
    Jättebra träning för benen med cykling! Roddmaskinen funkar rätt bra den med. Plus stretcha efteråt. 

Ska lyssna på en Bon Jovi-låt nu. 
  • Anonym (koi)
    Eurydike 87 skrev 2026-03-18 01:53:03 följande:
    Det låter väldigt avslappnande 🌊
    Lät helt ok, dock lite rastlös s funkade inte riktigt, hehe.
  • Mayjel

Call me, av sångerskan Blondie.

Bra låt att lyssna på när man städar lite. Gillar gunget, det ger mig energi. 

Svar på tråden Vad lyssnar du på just nu?