Vad lyssnar du på just nu?
Som rubriken lyder ![]()
Som rubriken lyder ![]()
En spinnande katt 🐈
Nyheterna på tv.
Tvivel finns väl alltid oavsett tro kan jag tro.
Jag tvivlar dock inte alls på den här låten från Infersisborn.
Annas röst är en av få som gett mig gåshud i en varm dusch.
"Hope Reveals the Way Ahead"
Efter fem på tv.
Jag vet att jag inte borde låta AI-musik komma ut ur garderoben mer än jag gjort här ute.
Men vi måste börja förstå att allt vi hör på Spotify och andra ställen inte är äkta. Den här rösten, den här "artisten" finns inte på riktigt. Det här kommer att eskalera vare sig vi vill eller inte, så tro inte allt du hör eller "ser".
Exempel 2: "Hroth Memory Scars"
Jonossi - Gemeni
Den här låten gillar jag här i natt.
ASMR igen. Denna gång en katt som får massage och spinner högt.
Amanda Bergman är långt ifrån AI i alla fall =)
OK, det sjuka är att AI ibland gör bättre versioner av låtar.
Exempel: Sleep Token Chokehold
Original
Cover av AI med samma låt i bluesversion med mer soul?
Chokehold Duene Scuttlebut & whatever...
Amanda Bergman är i alla fall inte AI....än.
Skön låt tycker jag.
Sorry, såg nu att jag fått lite demens och redan postat låten med Amanda Bergman. Men vad fan, Spotify bombar min kanal med AI hela tiden, så jag försöker ducka.
Hur som helst. Ni som har Spotify, vad fick ni för feedback på er "Wrapped 2025"?
Vilken är er låt 2025, och vilken lyssningsålder hamnade du på?
Själv hamnade jag otippat på svenska rockbandet Nestors låt - Victorious som topplåt då jag bombade dem ett par veckor under året. Sen lyssnar jag tydligen generellt som en otålig 19-åring =)
Vad hamnade du på om jag får fråga?
Den trallvänliga melodin och den mörka texten har fått mig att fastna. Plus att hon har likadana hjärtansolglasögon i videon som jag hade när jag var liten. Min bror lånade dem och jag väntar fortfarande på att han ska lämna tillbaka dem 😅😍😎
">
Sorry, såg nu att jag fått lite demens och redan postat låten med Amanda Bergman. Men vad fan, Spotify bombar min kanal med AI hela tiden, så jag försöker ducka.
Hur som helst. Ni som har Spotify, vad fick ni för feedback på er "Wrapped 2025"?
Vilken är er låt 2025, och vilken lyssningsålder hamnade du på?
Själv hamnade jag otippat på svenska rockbandet Nestors låt - Victorious som topplåt då jag bombade dem ett par veckor under året. Sen lyssnar jag tydligen generellt som en otålig 19-åring =)
Vad hamnade du på om jag får fråga?