• Svar på tråden Vad lyssnar du på just nu?
  • Tom Sawyer

    När jag kollar på videos på YT på min egen dator så ser jag ingen reklam alls. Ibland på så behöver jag visa nåt klipp på jobbets dator, och jag måste då be mina kursdeltagare om ursäkt för all reklam.(jag kan inte lägga till det jag vill) Jag skulle aldrig stå ut med det privat, så därför mina vänner, så vill jag tipsa er om hur man kan göra.
    Jag tar ett exempel på en låt jag lyssnade på nyss på YT:
    Där visar U-block Origin att den har stoppat 273 st spamförsök.
    På den här sidan just nu har den stoppat 582 st. Så, vad väntar du på? =)
    Det är ett litet tillägg till din webläsare, men kolla alltid upp vad det handlar om innan du litar på en främling på internet ;)


    Nu kanske jag blir bannad från FL, men det är det fan värt ;)
    Ha en fin påsk!

    Estraden med Newkid - Tusen gånger om (Bra låt tycker jag  BTW)


    #Stoppa spam
  • Deegan

    Det var ett bra tagsen man lade ut någon låt här, fick en liten flashback när denna låten spelades upp lite random på tuben.. denna låten släpptes samma år som vi gick ut 9'an..så Roxette spelades friskt den kvällen Glad





    /D


    Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • Deegan

    Fick ett infall på kneget idag att köra lite Metallica, sen så började man att tänka att dessa gubbarna är nu till åren men ändå ger dom "benet" när dom lirar.. funkar lika bra i en tv-studio som på en arena :)
    en gammal klassiker Master Of Puppets





    /D


    Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • Deegan

    Man får passa på att spela denna låten medans det är helg Glad




    /D


    Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • RebeckaZ70
    Deegan skrev 2024-04-06 22:31:15 följande:

    Det var ett bra tagsen man lade ut någon låt här, fick en liten flashback när denna låten spelades upp lite random på tuben.. denna låten släpptes samma år som vi gick ut 9'an..så Roxette spelades friskt den kvällen Glad

    /D


    Fast jag är en 100% rocktjej uppskattar jag gessles låtskrivande men särskilt Maries sång. Minns när jag och min bror såg dem inhalmstad för 1000 år sedan 😢
    Am Israel Chai
  • Deegan
    RebeckaZ70 skrev 2024-04-17 13:46:22 följande:
    Fast jag är en 100% rocktjej uppskattar jag gessles låtskrivande men särskilt Maries sång. Minns när jag och min bror såg dem inhalmstad för 1000 år sedan 😢
    Jag håller med dej till fullo, det var en 100% perfekt matchning med Marie&Per..Man tar mycket för givet när det kommer till Gessle men han är en otroligt bra låtskrivare Glad

    /D
    Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • Deegan

    Det är ju "lill-lördag" trots allt så varför inte köra lite Bruce Glad





    /D


    Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • Bröstlängtan

    Lyssnar på Hilary Hahn...hon har lyckats med konststycket att få mig att bli förälskad I klassisk musik. När hon tolkar Ginastera får jag rysningar från topp till tå. Hårdrock/metal är egentligen det jag lyssnar mest på och har så gjort sedan tidigt 80-tal, men hilary hahn har öppnat upp en ny värld för mig ❤️

Svar på tråden Vad lyssnar du på just nu?