• Anonym

Bli slickad och samtidigt använda dildo??

Ja, tanken att han både skulle kunna slicka mej och använda kuken samtidigt är ju lockande men ganska omöjlig, vi har båda konstaterat att vi borde köpa mej en dildo, han gillar ideèn och vi har kollat lite vad som finns...
    Helst skulle jag vilja ha en sån som kan rotera och har kulor inuti som rör sej...men dom är ju ganska dyra..

Kan nån tipsa mej om vad som är bra och beskriva lite hur det känns?

• Svar på tråden Bli slickad och samtidigt använda dildo??
  • Anonym

kan säga att en rabbit dildo e super.... väl värt sina pengar:){#lang_emotions_wink}

• Anonym

Måste bara fråga då...men går det verkligen att ha en sån modell med en grej för klitorisen..?
    Det går väl inte för då är väl den i vägen väl, det är ju mannen som ska sköta den biten tänkte jag..eller? kan man kanske ha den åt sidan då??

• Anonym
    Anonym skrev 2010-02-07 21:43:41 följande:
    Måste bara fråga då...men går det verkligen att ha en sån modell med en grej för klitorisen..?Det går väl inte för då är väl den i vägen väl, det är ju mannen som ska sköta den biten tänkte jag..eller? kan man kanske ha den åt sidan då??
    nej, den sitter fast.
  • Anonym

Jag är flata och både jag och min flickvän älskar att slicka/bli slickade medans en dildo jobbar inuti. Klart ni ska köpa en :)

• Anonym (lycklig)

I helgen fick jag uppleva nåt nytt.... blev slickad samtidigt som han hade två fingrar inne... helt underbart! Blir helt pirrig när jag tänker på det!

• Anonym
    Anonym skrev 2010-02-07 21:48:24 följande:
    nej, den sitter fast.
    Jag tänkte på att man kanske kunde ha den vänd åt sidan...
  • Anonym
    Anonym (lycklig) skrev 2010-02-08 10:09:25 följande:
    I helgen fick jag uppleva nåt nytt.... blev slickad samtidigt som han hade två fingrar inne... helt underbart! Blir helt pirrig när jag tänker på det!
    Ahh, jo det har jag prövat sen många år tillbaka, men just nu tycker jag att det är lite kärvt, (torr efter amning..)
    Blir väl säkert kanske samma dilemma med detta men tänkte testa..
  • xXx

Och så för man ner hakan ner på vibrerande dildon ,då blir det vibrationer i tungan oxå

• Anonym
    Anonym skrev 2010-02-07 17:02:47 följande:
    Jag VILL oxå men hur för man det på tal? Min man är inte lika "framåt" i sängen
    Puff
  • j the man
    Anonym skrev 2010-02-07 17:02:47 följande:
    Jag VILL oxå men hur för man det på tal? Min man är inte lika "framåt" i sängen
    Mitt råd är att du berättar att du har det här som fantasi o sen som en händelse så finns dildo med i sängen nästa gång ni sexar..
  • Messina

Jobbar också med homepartys så jag har en del tips.

Svårt att be någon annan om råd om vad för dildo  som är bra, det beror ju på vad du just du går igång på?

tjock, smal,lång kort, hårt material,mjuk, Starka vibrationer, ettriga vibrationer, dova vibrationer, mynningsstimulans, klitorisstimulans, g-punkts stimulans, anal stimulans,  allt på en gång, kunna använda  funktionerna separat, glas, plast, gummi, silikon, latex.{#lang_emotions_smile}

Finns ju produkter för alla smaker!
    Men tänk på att inte köpa billig skit som inte är kvalitetskontrollerad, kan ju finnas allt möjligt olämpligt i plastblandningen som din leksak är gjord av.

Och när vi ändå är inne på det, tvätta ALDRIG ALDRIG din leksak med tvål, det torkar ut de flesta material, då bildas microsprickor där bakterierna sedan får frodas fritt!
    Användljummet vatten och  ett för sexleksaker avsett rengöringsmedel.

• Anonym
    j the man skrev 2010-02-09 07:59:45 följande:
    Mitt råd är att du berättar att du har det här som fantasi o sen som en händelse så finns dildo med i sängen nästa gång ni sexar..
    Fler tips???
  • Anonym (gott)

Åhh, det är så sjukt skönt med en dildo samtidigt som man blir slickad! Vi har två stycken, båda i sånt där jellymaterial. Den ene är naturtrogen med ådror, ollon osv - lite större modell (ändå inom normalspannet ) Och den andra är en lite mindre dubbeldildo och de är himmelska tillsammans med min mans tunga!

• Anonym (Hmm)
    Anonym skrev 2010-02-09 14:43:23 följande:
    Fler tips???
    Ja, du kan säga som jag gjorde, att du läst det i en tråd på FL och att det lät intressant/kul/upphetsande/nice eller vad du nu vill använda för ord :)
  • Anonym (Gust)
    Anonym (,,,,) skrev 2010-02-04 00:34:48 följande:
    Jag fantiserade först om att ha två killar, men min man överraskade mig en gång med att ta fram dildon (hans fantasi sträckte sig längre än min). Det var fantastiskt. Tycker verkligen ni ska prova.
    Jag brukar slicka och låtsas att dildon är en riktig kuk.
Svar på tråden Bli slickad och samtidigt använda dildo??