MissLilo skrev 2010-02-09 23:07:39 följande:
fattar inte de där. Kommer det fram en kille til lmig och ja ser en ring. Ja blir avtänd. Karn har någon hemma, han ska vara trogen. Däremot är jag sån med barn. Ser jag någon som är så där väldigt gullig med sitt barn så smälter jag. Haha. Då vet man att hn är en bra far iaf. Kanske för att jag blviti bedragen själv. Tjejen i fråga tyckte det var en lek. Kul att förföra en gift man. Det är min åsikt. En upptagen karl ska man låta vara! Det finns någon som väntar hemma på han som kommer bli rejält sårad. kjag har tec inte kunnat sova eller kunnat koncentrera mg på 1½ år! Tack vare detta! och som ts säger. Var han otrogen med en, så komme rhan vara det mot en också. Vet at vara fördomsfull, men bättre att tänka så och inte bli sårad.
Vad olika vi tänker!
Jag ser det inte alls som mitt ansvar att tala om för en kille att han faktiskt är gift/har förhållande, kommer det någon och vill limma på mej är ju inte min första fråga "Jaha, men är du singel då??". Sen är det ju jäkligt fult, dumt och helt onödigt att försöka ragga på någon med ring/som man vet är upptagen men det är ju inte mitt ansvar att se till så han är trogen om han uppvaktar mej. (Givetvis är det ju en annan sak om en kompis' kille försöker med 'en, men då får hon fasen veta vilket svin hon lever ihop med också!!).
Och jag vet inte vilket som skulle vara värst; Om jag fick höra att min sambo legat med en tjej eller om jag fick höra att han försökt förföra en tjej som sagt nej. Då hade han ju ändå planerat det hela och teoretiskt sett varit otrogen och kommer säkerligen att gå hela vägen nån gång... Karlarna är ju vuxna individer också som ska tänka och ta ansvar själva! "Jaa, jag var otrogen men det var hennes fel för hon stoppade mej inte!". Funkar sådär vaa...
Och även det där med barn; en kille som tror att han kan ragga genom sina barn går så fetbort, det tycker jag är vansinnigt avtändande!! En het kille som börjar hala upp kort på sina barn, berätta hur fantastisk pappa han är, allt han gör med sina barn, hur närvarande han är, att han väljer flickvän utifrån vad barnen tycker osv. "Men gå då och var en närvarande pappa och låt mej hitta nån att knulla med ifred!!" liksom :)