• Anonym (Dissad tjej)

Var är hans sexlust????

Arg nu, skriver kort så hoppas jag ändå på lite kreativa svar...

Jag är gravid 24v med min kille. Jag har alltid haft mer sexlust än honom och är så sjuuuukt less på att bli dissad hela tiden. Jag behöver verkligen sex för att trivas i förhållandet, tycker att man därigenom har ett starkt band utöver de små sakerna i vardagen.

Så trött på att ta initiativ... aldrig ha spontant impuls-hett sex.

Trött på att han släcker lampan och lägger sig bakom mig o skedar och ibland när jag putar tillräckligt, fattar vinken och kör på som en galning. han verkar inte gilla att kyssas, retas, ingenting. Han är så plain.

Och extra jobbigt är att killen är HUR snygg som helst, han retar mig till vansinne med det här, jag vill bara ut och leta en älskare nu :( (Inte medan jag är gravid SÅKLART)
    Känner mig INTE bekräftad, men vet att jag ser bra ut och kan få de killar jag vill, så VAD är hans problem, det här kan komma att verkligen ställa till det för oss i framtiden... orolig!...

Snälla ge lite kreativa förslag nu. Någon i samma sits?

• Svar på tråden Var är hans sexlust????
  • jonte02

Så vad säger din man? Vad tror han att det beror på att hans lust inte finns där? Du måste ju ändå fått fram något ur honom? Antar att du/ni har pratat om det väldigt många gånger!? Eller blir det mest kaos när ni kommunicerar?

Det är verkligen inte kul att ALLTID vara den som driver sexet. Det tar musten ur en till slut och då tänker man på alternativ och funderar på att ev göra verklighet av sina fantasier.

Är du fortfarande gravid? Kan det vara så att han inte "kan" ha sex när du är gravid? 

• FrökenSkogsmus

Trist, men man kan ju inte tvinga fram sexlust.

• FredrikBBB
    FrökenSkogsmus skrev 2012-12-12 08:51:19 följande:
    Trist, men man kan ju inte tvinga fram sexlust.
    Nej, men man kan jobba med sitt problem! Det handlar om att vilja och att prioritera och att lära sig förstå att för lite sex lätt leder till ännu mindre sex.

Det kan också handla om att man borde bryta relationen och hitta en annan. Verkar jobbigt att stå ut i flera år bara för att vara bekväm. Tror du dina barn blir lyckligare för att du är olyckligt sammanboende?
  • Anonym
    FredrikBBB skrev 2012-12-18 22:32:17 följande:
    Nej, men man kan jobba med sitt problem! Det handlar om att vilja och att prioritera och att lära sig förstå att för lite sex lätt leder till ännu mindre sex.

Det kan också handla om att man borde bryta relationen och hitta en annan. Verkar jobbigt att stå ut i flera år bara för att vara bekväm. Tror du dina barn blir lyckligare för att du är olyckligt sammanboende?

Leder för lite sex till ännu mindre sex? Det stämmer inte riktigt va? har jag mycker sex under en vecka (läs 3-4 gånger) blir jag såå mättad att jag måste vänta flera veckor (läs 3-4 veckor) på att jag ska bli sugen igen.
  • Anonym
    FredrikBBB skrev 2012-12-18 22:32:17 följande:

Jag håller med.
    Jag har skrivit tidigare i tråden, och för oss blev det mindre och mindre sex, och nu har vi inte haft sex på ett år.
    Det var för sällan sex och ledde till aldrig sex... 

Vi kommer gå isär, väntar bara tills efter julhelgerna. 
  • Anonym (Dissad tjej)

Hej alla!

Ja jag är kvar. Kvar här, kvar hos honom. Otroligt förvirrad, otroligt rådlös.
    Jag ser på vår son flera gånger om dagen och tänker, jag ska få det att fungera, det skaaa gå.

Och sen gråter jag varje dag en skvätt och försöker luska ut VEM man ska prata med om en sån här siuation.
    Han har NOLL intresse av mig nuförtiden. Och jag SUGER åt mig allt han säger.

Jag tänker ge det ett par månader till, under lite ultimatum. Jag börjar tro att vår son känner av spänningen, vi kanske har det bäst på varsitt håll ändå.

Han vill inte, tar inte på mig, ser mig inte, ger mig aldrig komplimanger eller tittar på mig, och jag tänker nog ge mig själv ett bättre liv och självförtroende i julklapp. Ångesten smyger sig på.

TACK alla för ert stöd, oj vad det värmer!

• Allante

TS och även Andra:

Hans SexLust Kanske Finns i Den Kupande Handen som Han BeZprutar
    i stället för Era InByggda SpermaKanaler 

• Anonym (Love!)

Känner igen mig så ;'( Min man började ha mindre lust medans jag var gravid med min nu 2åriga dotter .. Jag va jätte kåt och sugen hela tiden men fick nästan be om ett hett knull.. Nu har jag fått reda på att jag ej kan få fler barn och nu ångrar jag att jag inte ställde mer krav på mys och beröring när jag kände mig snygg och vackert gravid! Nu är hans lust nästan obefintlig och om jag inte skaffar en älskare så måste jag lämna honom, förstår inte hur man kan leva i sunt förhållande utan sex.. Jag håller på att ta dö på mig själv... Mina känslor .. Mina lustar... Tyvärr inga konkreta råd :(

• Peter46

Hej!

Har ingen universallösning tyvärr. Har ni pratat igenom detta?? Har du blivit arg på honom och frågat varför han dissar dig??? Säg att du har en större sexlust än vad han verkar ha och försök få reda på mer om varför han inte vill. Ett tips är dock att inte göra det när ni druckit, då risken att allt går åt helvete är stor då. Du får väl också se om din sexlust kommer vara den samma efter barnafödandet. Min frus minskade, så jag känner igen din frustration.

Jag hoppas det löser sig för er.

Mvh

Peter  

• The Seeker
    Anonym skrev 2012-12-20 21:23:57 följande:
    Jag håller med.
    Jag har skrivit tidigare i tråden, och för oss blev det mindre och mindre sex, och nu har vi inte haft sex på ett år.
    Det var för sällan sex och ledde till aldrig sex... 

Vi kommer gå isär, väntar bara tills efter julhelgerna. 
    Sitter i samma sitts...jag och sambon ska försöka lösa detta genom att besöka en terapeut i början av 2013.
    Fungerar inte sexlivet innan sommaren så blir det separation från min sida.
  • Peter46

Hej igen!

Förstår rådvillheten. Läste lite mer noga och det verkar som om ert förhållande knakar rejält. Mitt förslag är att ni går till en äktenskapsrådgivare och försöker ta reda på mer. Ja, din son känner säkert av spänningen mellan er. Barn brukar det. Jag önskar er alla lycka och hoppas det går att reda ut.

Kram

Peter     

Svar på tråden Var är hans sexlust????