• Champagne77

    30+ som planerar syskon, del 4

    30+ planerar andra barnet del 4
    Hej!
    Är det dags för fler barn? Här kan vi 30+are med barn, snacka planering av syskon. Alla är välkomna, oavsett var i planeringsstadiet man är! 
    {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}

    30+ som fått första barnet:
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m50570540.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-20 21:11
    Ny 30+ syskontråd: www.familjeliv.se/Forum-11-236/m51493295.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-24 20:16
    Ny tråd för 30+ som arbetar på första barnet: www.familjeliv.se/Forum-11-238/m55751622.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-20 19:47
    Temp-tråden för de som tempar: www.familjeliv.se/Forum-11-238/m54226857.html
  • Svar på tråden 30+ som planerar syskon, del 4
  • chiqita

    Stenskenis och test som inte visas helt som de ska (ett streck i mitten i stället för höger) men borde sett det andra strecket ändå.. Tyckte jag ev kunde skymta något svaaagt men tror tiden hade gått ut och oavsett för svagt. Så, lika hormonell som förr eller för tidigt test... Tiden får utvisa... :-P

  • chiqita

    Haft svagt rosa/brunt på pappret idag.. Tja, antingen är det mens på g, tidigt mf eller graviditet.. Hoppas så klart på det sista..

  • Siggan

    Igår började jag nästan hoppas, men nu är jag ganska säker på att det blir mens om några dagar...


    en svensk tiger
  • chiqita

    Hoppas att du läser av kroppen fel och att mensen håller sig borta...
    Här håller det sig brunt, i bland mer i bland mindre men fortfarande inte som mens,,, Blir spännande att se hur det utvecklar sig  


    (¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, lillebror 2/4-2012.. *kärlek* ?°´¯)
  • Siggan

    Mens i dag som førvæntat...

    chiqita: Jag har också lite oregelbundel cykel (30-40 dagar) och jag tycker det ær bra att tempa. Jag behøver inte vare jættenoga med att tempa samma tid, bara jag gør det førsta gången jag vaknar, efter att ha sovit minst 4 timmar. Då vet jag alltid om och nær jag har haft æl och nær mensen kommer eller inte. Gratis ær det också. Tips från mig.


    en svensk tiger
  • chiqita

    Siggan: tempat förut men eftersom jag ofta får sällskap in på badrummet om mornarna, av en femårig tjej så har det inte blivit regelbundet.. Kanske borde börja i a fall..

  • Mosing

    Jag tempade alltid innan jag klev upp ur sängen... Håller med om att det är ett jättebra "verktyg".

  • Siggan

    Tidig æl den hær månaden. Dag 14. Så nu børjar 2 nya veckor som skenis. Jag hoppas som vanligt. Jag blev ju gravid i juni førra året, så kanske ær det min lyckomånad...


    en svensk tiger
  • Siggan

    sitter här på BIM -3 och mår illa. Började må illa i går... Men det är väl värmen... Testar nog på lördag om inte mensen kommer innan...


    en svensk tiger
  • chiqita

    Hoppas, hoppas Siggan!

    Själv är jag 3-4 dagar över den förra cykeln på 30 dagar, dvs 30+3-4 (om jag ska räkna den konstiga flytningen som mens) och idag fick jag som vattniga ÄL-flytningar samt extrem molning i magen. Så jag antar att det inte kom ngn riktig mens den här gången heller och att det börjat om på ny vända redan.. :-/


    (¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, lillebror 2/4-2012.. *kärlek* ?°´¯)
  • chiqita

    Tja.. Fortfarande oregelbunden cykel så vet inte riktigt. Har ju fått veta att min hinna e tunn så förmodligen därav oregelbundenhet samt små blödningar. Denna cykeln är jag osäker om jag haft ÄL, dag 26 sedan mens och sist hade jag en cykel på 44 dagar typ, gången i innan typ 28 dagar.. Så läget är osäkert och nu är jag dessutom dunderförkyld.. Får väl satsa på nästa cykel..

  • aigee

    man kanske får ta det som det kommer! Jobbigt att inte veta hur kroppen önskar ha det! Jag håller alla tummar i alla fall!!

Svar på tråden 30+ som planerar syskon, del 4