Du tjej: Har du testat sex med en annan kvinna?
Som frågan lyder och motivera gärna ditt svar också om du ändå tänkt rösta
Som frågan lyder och motivera gärna ditt svar också om du ändå tänkt rösta
Nej.
Inget jag är det minsta intresserad av att testa heller. Tänder inte ett smack på kvinnor eller kvinnokroppar.
Nej, det har jag inte. Har inte hittills varit sugen på att ha det heller men skulle rätt tjej dyka upp så är det inte omöjligt.
Jajamensan, och det e fan bäst
Japp, en gång! Har varit nyfiken och ville testa, men det var inget för mig. Gillar män på tok för mycket :). Men nyfikenheten blev stillad i alla fall.
Jag röstade på närmsta "ja, men inget för mig".
Det stämmer dock inte riktigt för jag skulle inte ha större problem med att ha det igen förutsatt att det är med rätt person så jag ogillade det ju inte. Men jag tyckte inte heller att det toppade sex med en man så "ja, och jag tyckte om det" känns lite fel det också även om det kanske egentligen hade varit mer rätt.
Det var sex och det var bra men det är inget jag fantiserar om och längtar efter i samma sträckning som jag fantiserar om män. Jag ser mig själv som bi då jag mycket väl kan tända på den kvinnliga kroppen. Jag har dock inte upplevt kärlek till någon kvinna och det är nohet.g för att jag är med van vid män som mina fantasier oftare handlar om den manliga kroppen, det ligger ju närmre min verklighet.
Nej, men efter att min sambo varit otrogen (eller.. hade en affär under några månader..) så har jag blivit sugen på att testa.
Nej, jag tänder inte på fitta=S
En klurig fråga. Har alltid vetat att jag tänder på både tjejer och killar. Har dock aldrig förälskat mig i en tjej, kanske för att en förälskelse för mig kräver lite uppmuntran, att man förälskar sig från båda håll samtidigt så att säga, och det finns ju färre tjejer än killar som förälskar sig i tjejer.
Eftersom jag är väldigt restriktiv med sex och hångel har jag alltså aldrig varit med en tjej. Jag valde "nyfiken på att testa" alternativet, för nyfiken är jag, men inte så nyfiken att jag skulle testa utanför ett förhållande. Dessutom har jag en underbar sambo, vill absolut inte vara otrogen mot honom eller lämna honom, så som det ser ut idag kommer det nog aldrig hända. Och det är ok, jag måste inte testa allt jag är nyfiken på.
Tänder otroligt på tjejer. Vill helst se tjejsex om jag ska titta på nåt sånt. Men har aldrig provat. Inte ens kysst en tjej. Men skulle väldigt gärna vilja testa. Skulle vilja bli slickad av en tjej och jag skulle vilja testa att slicka en annan tjejs klitoris.
Jag undrar om fler tjejer kan tänka sig att prova med en annan tjej än killar kan tänka sig att prova med en annan kille. Jag tror det.
Nej, men är nyfiken på att testa.
Har kysst tjejer o så och det var inget jag har något emot.
Dock är inte hela "grejen" något för mig. Men nyfiken är jag allt.
Jag har leggat med brudar ocg gillar de MEN skulle inte kunna leva med en kvinna skulle sakna kuk på tok för mycket :) :)