Hur många gosedjur har era barn
alldels för många är mitt svar
alldels för många är mitt svar
Jag samlade själv på gosedjur när ja va liten, och såg de alla som mina små barn. Så jag svarar att man inte kan ha för många
Min yngsta har 4-5 st tror jag, för hon föredrar dockor. Men en av hennes storasystrar (19 år) har hunnit samla på sig 60-70 st under åren. Alla har namn och en speciell plats i hennes hjärta!
Ärligt..säkert 100! Helt sjukt!!! Hon har hela bäddsoffan full och säckar på vinden! Fattar inte vart alla kommer ifrån? Hon är ju bara 2!
Hmm.. kankse 5 stycken. Hon är 2 år och 9 månader och visar inget intresse alls för dem. Hon har två dockor som är roliga en dag i veckan ungefär. Jag tycker mest att de tar plats och är i vägen. Hon har min gamla Hacke Hackspett som är 1.90 lång, den ligger på golvet i ett hörn och tar onödigt mycket plats.
Dottern är ett år & hon har ca 15 stycken, varav jag köpt två stycken själv innan hon föddes.....det är nog en sån sak som är enkel att ge till andra.
jag har faktiskt ingen aning, fler än tio och färre än 30 kanske.
dock gillar hon bara typ tre av dom, mackapacka, pingu och en vithaj som hon döpt till Storatänder-hajen"
hon är nyss fyllda två år förresten.
blev nyfiken så jag va tvungen att räkna, hon har ungefär 25-30 stycken o hon är snart 7 månader.
Kul att du skrev "alldeles för många", för det var precis vad jag tänkte svara. Yngsta dottern leker i och för sig med några av dem ibland, men äldsta dottern har aldrig varit intresserad av gosedjur. Hon har fått dem i present av släktingar som har tyckt att det var kul att köpa söta gosedjur, och några är väl hemsläpade från McDonalds.
Många. Första barnet (nu 6) har lekt mycket med dem sen hon var 1. Andra barnet (4) har lekt ganska mycket sen hon blev 3. Innan var det bara 1 hund som gällde. Tredje barnet bryr sig inte så mycket om dem men går omkring med sin docka ibland.
4-5st, han har aldrig varit så intresserad av dom.
Alldeles för många
Jag sydde en "jättesäck" i föanelltyg och däri förvaras alla gosedjuren - säcken fungerar även som en supermysig jättekudde att sitta på framför tv eller bara ligga o mysa på
512...
Nej okej, inte riktigt, men otroligt många. Dels så älskar hon gosedjur, och leker med och älskar dem alla nästan lika högt. Sen hjälper det väl inte till att jag har min gamla samling kvar - och maken. Så hon har många "inkomstkällor" på gosedjursfronten
Hon kompenserar det med att inte fatta vitsen med dockor - hon använder gosedjuren istället
nånstans mellan 10 o 20 tror jag...har rensat för inte så länge sen o ska ge bort en del. men tycker ändå de har för mycket redan.:-P
min dotter har en hel soppåse full med gosedjur. har lagt undan alla utan tre. min son har två.
min bebbe har inte kommit än och har nog 10 st redan