Hur ofta har ni som varit ihop runt 10 år sex
Enligt min sambo har man sex kanske 1-2ggr i månaden då man varit ihop så länge.
Så frågan till er par som varit ihop runt 10 år eller mer, hur ofta har ni sex?
Enligt min sambo har man sex kanske 1-2ggr i månaden då man varit ihop så länge.
Så frågan till er par som varit ihop runt 10 år eller mer, hur ofta har ni sex?
vi har sex varje morgon, och nästan varje kväll, jättemysigt, trots sambo 11 år.
lika härligt varje gång, trots att vi är 50+
Varit tillsammans i snart 9 år, två barn i förskoleålder. Har sex 3-4 ggr per vecka.
2-3 ggr i veckan. Varit tillsammans i 13
Nytändning!
Har fått för mig att lära mig ge deepthroat, kan säga att det gick hem. Man måste väl utvecklas lite?
Vi har varit ihop i tio i sommar. Han är 40+ och jag är "50-" Vi har sex 2-3 gånger per dag, alla dagar i veckan. (Förutom ett dygn per vecka när jag sover borta pga jobb)
jag o exet var tillsmmans i 9 år, hur ofta hade vi sex, max 1 gång i månaden men oftast 1gång varannan månad....
Jag ville inte, tyckte inte om honom lämnade honom......
14 år tillsammans, 2 barn och ett till på väg snart. Ibland blir det avbrott på 1-2 veckor om vi får någon dagissmitta av barnen men annars i snitt varannan el var tredje dag. Jag som är kvinnan i förhållandet är alltid sugen på min man så för min del skulle vi kunna ha sex mycket oftare men blir nog mer igen när barnen vuxit till sig.
varannan månad :(
Vi är 30-40, har varit ihop i 15 år (herregud vad det låter gammalt!!!) sexlivet har varit lite upp och ner under åren och har vållat en del bråk och missnöje hos oss båda i perioder. Sedan vi fick barn för några år sedan är det katastrof, alltså varje gång vi har sex så är det bra men det blir ju typ en gång i månaden högst, kanske varannan månad.
Han vill aldrig, tar inga initiativ så jag känner mig sjukt oattraktiv och tappar lusten själv.
Senast jag och frun låg med varandra var sommaren 2012. I kväll grovhånglade vi ???? Hoppas att sexbristen tar slut snart. Och att det inte är 5 år mellan intervallerna.