Kvinna: Har du onanerat på jobbet?
Antar att de flesta som svarar ja har gjort det på toan. Vore kul att höra var annars och vad ni jobbar på för ställe.
Antar att de flesta som svarar ja har gjort det på toan. Vore kul att höra var annars och vad ni jobbar på för ställe.
Har velat men inte vågat.
Jag jobbar natt, ofta ensam, och har gjort i 8 år.
Är helt säker på att flera av kollegorna har gjort/gör det.
Men jag vågar inte. Hur sugen jag är varit.
Nästan lite jobbigt hehe
Ni som svarar ja eller nej. Hade vart intressant o höra vad ni jobbar också som. Är ju ganska förståeligt om man inte vill det på ett café eller annat med fart o fläkt eller sovande jour hos en brukare.
Jag som man har runkat överallt på jobbet, på kontoret, på toan, i duschen, bastun osv.
I duschen brukar jag massera försiktigt utanpå analöppningen samtidigt, förra veckan när jag gjorde de så stod min chef i duschen bredvid. Jag tror att jag blev lite väl carried away och jag stönade till när jag kom. Fantiserade om en trekant med sambon och hennes kollega.
Var liksom inte planerat, men som tur var hade chefen duschen på högsta.
Jag undrar bara, är ni inte rädd av att det finns kameror på kontoret, vilorummet, bankavdelning osv.? Jag menar inte toa, men mer eller mindre allmän plats som kontor...
Ja vi har ett vilrum på jobbet. Haha lite kul på betald arbetstid.
Det händer ju
Jobbar inom vården så finns inte på kartan att jag kan lägga tid på det. Glad om jag hinner kissa ibland.
Det händer ju
Nej har inte den lusten när jag är där.
jobbar i vården
Det har jag aldrig gjort
På jobbet jobbar jag.
Jobbar inom vården så finns inte på kartan att jag kan lägga tid på det. Glad om jag hinner kissa ibland.