• Zixi

Vi som bor i Malmö och planerar, väntar eller fött barn - del 5

Vi som bor i Malmö och planerar, väntar eller fött barn - del 5

Nu är vi inne på vår femte tråd! Häng med vidare ni som varit med från början och välkommen alla som tillkommit eller hittar hit.

Tidigare trådar:
    Del 1 - www.familjeliv.se/Forum-1-3/m42641644-19.html
    Del 2 - www.familjeliv.se/Forum-11-262/m45251109-158....
    Del 3 - www.familjeliv.se/Forum-11-262/m47636227-233....
    Del 4 - www.familjeliv.se/Forum-11-262/m49592566.html

BIM-lista:

Vår promenadtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m50742980.html
    Juli - 2010
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-06 11:04
    Här samlar vi på tips om bra barnvänliga fikaställen, man kan ju aldrig fika för mycket

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m58179645.html
  • Svar på tråden Vi som bor i Malmö och planerar, väntar eller fött barn - del 5
  • mammalollo

Jag är oftast på fejjan är inte här inne så ofta och skriver så jag är gärna med i en sluten grupp
    Heter Louise Persson.

mammalollo stolt mamma till Maximilian 0307,Xander 0512 och Izabella Lamia 1011
  • claire

Är det någon som är aktiv här fortfarande? Jag är gravid:) Någon som väntar syskon?

• mammafia84

Hejsan. Jag bor i staffanstorp å väntar mitt trdje barn. De e min å sambons första gemensamma :) Är i vecka 16 nu. Fler i närheten? Skulle va kul å lära känna fler gravida 😃

¤Fredrik ^ Oliver ^ Josefine ^ Natalie¤ Kärlek Till Min Familj
  • claire

Hej, mammafia84. Denna tråden är inte så aktiv längre. Jag tror att de samlas på facebook istället. Jag var med här för flera år sedan, men fick missfall och hoppade ur. Nu har nästan alla fått smått:) Och NU äntligen är det min tur också. Jag är också i vecka 16 och köpte mina första mammaleggings idag:) Bor i Malmö, 26 år gammal.

• mammafia84

Claire: aha, ja jag såg att det var längesen någon skrev. Jag fick köpa mammajeans till jul för inget passade längre. Jag är 29 år, bor i staffanstorp. Har du barn sedan innan?

• claire
    mammafia84 skrev 2014-01-06 18:38:10 följande:
    Claire: aha, ja jag såg att det var längesen någon skrev. Jag fick köpa mammajeans till jul för inget passade längre. Jag är 29 år, bor i staffanstorp. Har du barn sedan innan?

För mig är det första barnet så det är spännande och så mycket nytt! Hur många barn har du?
  • Mea

Grattis Claire! Vet inte om du kommer ihåg mig, var oxå aktiv i denna tråd för många år sen men fick problem med cellförändringar o annat.. (Kallade mig "Ronyas matte") Och därför försvann även jag från tråden... Men nu väntar jag nr 2 om 5v!

• mammafia84

För mig e de tredje barnet. :) men första gemensamma med sambon :) Så spännande å känns som första gången då mina barn e snart 8 & 10 år. Och denna gången har vi planerat det tillsammans å ja slipper va ensam om graviditeten.

• claire
    Mea skrev 2014-01-06 21:35:29 följande:
    Grattis Claire! Vet inte om du kommer ihåg mig, var oxå aktiv i denna tråd för många år sen men fick problem med cellförändringar o annat.. (Kallade mig "Ronyas matte") Och därför försvann även jag från tråden... Men nu väntar jag nr 2 om 5v!
    Åå stort grattis! Så spännande att det är så snart!!
    Jag minns dig absolut! Hoppas att allt är bra med dig nu! Hur gammal är nr 1?
    Niillis skrev 2014-01-06 21:03:22 följande:
    Åh Claire grattis
    Jag tror att jag minns dig, hette du också något annat innan? (Kommer inte in på dit konto så kan inte spana in dig:)

Vad roligt att det fortfarande är lite liv här inne!! :)
  • Mea

Första barnet fyller 2 om 2v... Så det har hänt en del sedan man var aktiv i denna tråden...

• Niillis

Ja jag hette nog nilla något innan bodde på bellevuegården är idag 27 och bor i Oxie

Svar på tråden Vi som bor i Malmö och planerar, väntar eller fött barn - del 5