• Cico

Fråga till Flisa om Omega 3

Hej Flisa,
    Såg ditt inlägg till Maddo och vill verkligen gratulera dig till att ha kommit så långt som till v.15!!!! Förstår om du inte vågar hoppas, men jag tror att dina chanser är mycket goda vi det här laget. Jag håller alla tummar jag har för att det ska gå vägen.

Jo, du nämner Omega 3 i ditt inlägg och det är något jag stött på i detta samband då och då, men aldrig testat själv. Tänkte att nu är det dags. Vilken sort har du testat? Vilken dos har du tagit?

Lycka till! / Cico

• Svar på tråden Fråga till Flisa om Omega 3
  • Jola

Jag skulle också vilja börja med Omega-3. Jag var inne och kollade under dom där länkarna men tyckte inte jag fick fram något vettigt svar vad man ska äta för sort om man INTE är gravid. Är det någon som vet det? Och var kan man köpa dom? Vad jag förstod det som så var inte apotekets något att ha. Eller?

• Swedruss

En kompis som kollat upp Omega-3 (i ett mer allmänhälso-syfte) sa att den bästa Omega-3 varianten är Eskimo-3 (enda som är testad och godkänd av svenska hälsomyndigheterna...)

• Pico

Jag tar 1-2 tsk ekologisk linfröolja i ett glas juice på morgonen. Inte så gott men juicen tar bort det mesta.

Svar på tråden Fråga till Flisa om Omega 3