• Smulan85

Nån fikasugen mamma i Karlstad?

Hej! Är rätt nyinflyttad här i Karlstad bor på Kronoparken har inte fått kontakt med någon än så det skulle va kul om nån svarade. Jag är 25 år bor med min sambo och mina två barn på 1,5 och 3,5 år. Båda två är för tillfälligt arbetslösa. Är trött på att sitta hemma själv nu så fikasugna mammor/pappor skulle va kuloch träffa. {#lang_emotions_laughing}

• Svar på tråden Nån fikasugen mamma i Karlstad?
  • Tex

Tack Solkattan för en trevlig promenad i fredags.

Hoppas att alla haft en bra helg och att ni som varit sjuka/haft sjuka barn har kryat på er!

Vad tror ni om en promenad/fika på onsdag eller torsdag den här veckan, så kanske vi kan bli några fler?

• Forsman
    Tex skrev 2010-04-20 13:46:47 följande:
    Tack Solkattan för en trevlig promenad i fredags. Hoppas att alla haft en bra helg och att ni som varit sjuka/haft sjuka barn har kryat på er! Vad tror ni om en promenad/fika på onsdag eller torsdag den här veckan, så kanske vi kan bli några fler?
    Jag följer gärna med på torsdag =)
  • Tex

Vad tror vi om torsdag på torget, vid 13.00?

Jag och min lilla dotter Noomi kommer.

Hoppsan06: Den får jag kolla in. Tack för tipset!

• memini

I den andra träff tråden så är det en träff på Mariebergsskogen imorgon kl 10. Kolla gärna in den.

ღ♥ Emma 031026 & Julia 080604 ♥ღ
  • ShaGaDeLiC

Hej, har inte hunnit läsa igenom tråden än, men ville bara säga att jag, min son på 2,5 år och min pojkvän ska flytta till karlstad igen om någon månad

Har bott ifrån karlstad under en period av ca 5 månader av olika anledningar men snart är vi "hemma" igen. Denna gången kommer det också bli kronoparken, trivdes väldigt bra sist också!

• Forsman
    Tex skrev 2010-04-21 11:28:42 följande:
    Vad tror vi om torsdag på torget, vid 13.00? Jag och min lilla dotter Noomi kommer. _______________________________________________ Hoppsan06: Den får jag kolla in. Tack för tipset! ____________________________________________
    Det blir bra   Ska vi mötas vid statyn så blir det inte så svårt att hitta varandra?
  • Tex

Låter utmärkt.

Jag svarade just i den andra träfftråden som Hoppsan06 tipsade om att jag skulle träffa dem i Mariebergsskogen klockan 10 också. Om du vill och kan, så kunde du ju också komma dit annars? I annat fall har jag en helsocial dag inplanerad imorgon .

• Forsman

Jag är tyvärr upptagen på förmiddagen.  Om du vill så kan vi ju ses en annan dag om det blir för stressigt för dig

• Tex

Nu ändrade de tid för den andra träffen så nu blir det inte stressigt alls . Ses imorgon klockan 13!

• Smulan85

Hej! Var länge sen jag var in här nu... Mycket just nu. Tänkte om det var nån som hade lust att ses snart? Hoppas {#lang_emotions_smile}

• Smulan85
    ShaGaDeLiC skrev 2010-04-21 12:00:54 följande:
    Hej, har inte hunnit läsa igenom tråden än, men ville bara säga att jag, min son på 2,5 år och min pojkvän ska flytta till karlstad igen om någon månad Har bott ifrån karlstad under en period av ca 5 månader av olika anledningar men snart är vi "hemma" igen. Denna gången kommer det också bli kronoparken, trivdes väldigt bra sist också!
    Va kul med nån mer från Kronoparken :) Hoppas ni kommer trivas! {#lang_emotions_dreamer}
  • Forsman
    Smulan85 skrev 2010-05-03 17:29:19 följande:
    Hej! Var länge sen jag var in här nu... Mycket just nu. Tänkte om det var nån som hade lust att ses snart? Hoppas
    Jag har lust att träffas snart Det vore skoj att göra något ute om vädret tillåter det eller vad tycker du?
  • Smulan85

Det håller jag med om. Kanske till helgen? Vi kanske kan ta med nått fika och gå till nån park eller nått. Eller bara en promenix? Just nu är de ju dåligt väder men det kanske blir bättre {#lang_emotions_laughing}

• Forsman
    Smulan85 skrev 2010-05-04 10:22:59 följande:
    Det håller jag med om. Kanske till helgen? Vi kanske kan ta med nått fika och gå till nån park eller nått. Eller bara en promenix? Just nu är de ju dåligt väder men det kanske blir bättre
    Vi kanske skulle kunan ta en tur till Mariebergsskogen och fika. Där finns ju lillskogen med olika djur och en stor lekpark som kanske kan vara roligt för dina barn som är lite äldre Vi kan på lördag, passar det för er då?
  • Smulan85

Det låter bra. Hoppas det blir fint väder. Ska vi mötas vid grindarna utanför? {#lang_emotions_smile}

• Buggster

Hej! Här hoppar jag gärna in. Bor på orrholmen med Man och dotter på 15 månader. Kommer ett nytillskott om två månader också. Vi flyttade från kronoparken för två månader sedan. Har bott där innan i några år.
    Lillan går på dagis nu hela dagarna då jag är sjukskriven till förlossningen. Jag träffar gärna andra dock, med eller utan barn, trött på att ligga själv hemma och ha tråkigt. Min man skulle säkert också träffa fler pappor!!

• Forsman
    Smulan85 skrev 2010-05-05 12:38:18 följande:
    Det låter bra. Hoppas det blir fint väder. Ska vi mötas vid grindarna utanför?
    Japp det blir bra. Vilken tid ska vi ses? Jag skickar mitt nummer till din inbox så du har det om ni blir sena eller får förhinder.
  • Smulan85

Vi kanske kan ses vid elva utanför grindarna? Vi kommer med bussen :)

Svar på tråden Nån fikasugen mamma i Karlstad?