• Smulan85

Nån fikasugen mamma i Karlstad?

Hej! Är rätt nyinflyttad här i Karlstad bor på Kronoparken har inte fått kontakt med någon än så det skulle va kul om nån svarade. Jag är 25 år bor med min sambo och mina två barn på 1,5 och 3,5 år. Båda två är för tillfälligt arbetslösa. Är trött på att sitta hemma själv nu så fikasugna mammor/pappor skulle va kuloch träffa. {#lang_emotions_laughing}

• Svar på tråden Nån fikasugen mamma i Karlstad?
  • Smulan85

Jag hade tänkt och fråga det samma men vi är sjuka magsjuka och förkylningar... {#lang_emotions_throwup}

• Forsman
    Smulan85 skrev 2010-04-13 23:05:47 följande:
    Jag hade tänkt och fråga det samma men vi är sjuka magsjuka och förkylningar...
    Usch vad tråkigt! Här börjar vi också bli förkylda tyvärr. Hoppas att ni blir bättre snart{#lang_emotions_smile}
  • memini
    Forsman skrev 2010-04-12 19:22:50 följande:
    Är det någon som har lust att hänga med ut på en promenad på onsdag?
    Har tyvärr inga barn hemma idag, dom är på skolan och dagis. Jag ska bara göra.... INGENTING
    ღ♥ Emma 031026 & Julia 080604 ♥ღ
  • Smulan85

Hi hi tack! I natt fick den minsta magsjukan istället så nu fattas det väl bara att sambon och jag blir sjuka... Jag antar att barna smittar te helgen oxå.{#lang_emotions_throwup} Annars kan ja ta med Adrian om han inte smittar så kan vi ta en promenad eller nått. Börjar eka i plånboken efter alla besök på apoteket...

• Maia

Nu har sonen hostat hela natten så jag håller honom hemma från dagis idag. Lite snuvig också men som tur är så ingen feber, än så länge. Hoppas han inte blir sämre till imorgon för han ska med mig på ett möte som jag inte kan ställa in.

Krya på er alla sjuklingar.
  • Tex

Här är en Karlstad-mamma till som gärna vill träffas och promenera eller fika. Jag är 32 år och bor i Tingvallastaden med min sambo och våra tre barn, två pojkar på 5 och 3 år och en liten flicka på 3 veckor. Jag har bara bott i Karlstad i ett halvår så jag är verkligen i behov av att träffa lite nytt folk

• Solkattan

Hej!
    Gör samma försök som förra veckan...
    Lunch med sambon runt 12 tiden sen så har jag all tid i världen att hitta på något kul på eftermiddagen.. :).
    Vad sägs om att synas mitt på stora torget ( vid statyn av damen med svärdet ) runt klockan 13?
    Jag ställer mig där i solskenet nån kvart eller så... :)
    Hoppas vi ses!

• Tex

Jag kommer dit. Hoppas vi hittar varandra. Jag har en brun barnvagn med mig.

/Therese

• Smulan85

Fasiken då jag har inte hunnit sitta vid datorn nått ida och nu är det försent... Såg de om torget nu... Ja då får jag fråga om nån har lust att ta en promenad imorgon eller ta me barna till nån park. Jag hittar ju som sagt inte så bra :) Jag kikar in i kväll så får vi se. :)

Svar på tråden Nån fikasugen mamma i Karlstad?