• Kajsan

Dina tonårsbarn vill inte veta hur du knullar!

Men allvarligt! Jag sitter och förundras över hur folk är funtade.
    Läste just en tråd där nån kvinna sitter och beskriver i detalj ( helt ot, utan att nån frågat) hur hon har analsex med sin man. Komplett med lite "ah vad skööönt" osv
    Hon har sitt ansikte på presbilden och går man in i hennes galleri hittar man massor av foton på alla tonårsbarnen.
    Det är tydligt vart hon bor och hon berättar det mesta om sig själv.
    Men vad fan! Häng ut dig själv, visst! Men KUL för din 14 åriga dotter när alla i klassen vet i detalj hur henns mamma har analsex.
    Hur tänker folk? Tror man att familjeliv är en skyddad verkstad eller?

Jo just det!
  • Svar på tråden Dina tonårsbarn vill inte veta hur du knullar!
  • Gravid2010
    Kajsan skrev 2010-03-29 11:51:11 följande:
    Men allvarligt! Jag sitter och förundras över hur folk är funtade.Läste just en tråd där nån kvinna sitter och beskriver i detalj ( helt ot, utan att nån frågat) hur hon har analsex med sin man. Komplett med lite "ah vad skööönt" osvHon har sitt ansikte på presbilden och går man in i hennes galleri hittar man massor av foton på alla tonårsbarnen.Det är tydligt vart hon bor och hon berättar det mesta om sig själv.Men vad fan! Häng ut dig själv, visst! Men KUL för din 14 åriga dotter när alla i klassen vet i detalj hur henns mamma har analsex.Hur tänker folk? Tror man att familjeliv är en skyddad verkstad eller?
    *skratt*

Folk tror att de är såååå anonyma på nätet.  det är nästan gulligt hur blåögda en del är.
  • lövet2

... vilket också är anledningen till att jag i stort sett aldrig visar mig i sex-trådarna. Min äldsta dotter är t o m medlem här på FL, och jag är säker på att hon inte skulle uppskatta att läsa detaljer om vårt sexliv.

Svar på tråden Dina tonårsbarn vill inte veta hur du knullar!