• burehed

Ensam förälder till småbarn i närheten av Malmö ?

finns det fler som jag ?  som är ensam allt för ofta och behöver någon att prata med som sitter i samma "sitts".. hade varit roligt att lära känna fler, fika, promenader eller bara snack över internet, allt funkar..

kramar

• Svar på tråden Ensam förälder till småbarn i närheten av Malmö ?
  • burehed
    KathyR skrev 2012-08-16 21:25:19 följande:
    Om man får komma såhär sent så är här också en ensamstående i Malmö. Bor på Kirseberg och är 23, min dotter fyller snart 3 år :)

Absolut får man det :) vad trevligt då är våra barn jämngamla :) Tjejer. Har ni lust att träffas på en lekplats snart medans vädret tillåter? :)
  • Kävlingetjej

Här vill jag också vara med,me bor utanför lund,har bil o körkort så kan ta malmö... Min ditter är 3 och min son 1,5...jag är 29

• Nina 88

Kävlinge tjej!!!!
    Ser att du har 2 barn har en lite fråga?? Själv har jag en son som snart blir 3 år. Samt gravid med andra. Men jag och min man har separerat då länge inte funkat mellan oss. Är i början av min graviditet. Men känns inte som att jag vill avbryta den. Är de jätte jobbit att va sj med 2 små?? Får du mkt hjälp från pappans sida?? Ja lite såna frågor?? Hoppas de är okej att jag frågar.

• Kävlingetjej

Nina 88; jag ljuger om jag säger att det inte är tufft,men jag ångrar absolut inte att jag lämnade deraspapoa.... för jag känner att jag har kommit mkt närmre mina barn också,jag är med närvarande då jag väl är med dom om du förstår... Vi har barnen 50/50,men det är jobbigt att lämna barnen var gång,fst att jag vet om att dom har det bra...saknaden är stor då jag ej har barnen här,men ska vara glad att barnen har en pappa som är engagerad och vill ...

• OliviaViktor

Hej tjejor!! Jag ska flytta ner till Malmö om några veckor är ensamstående till en bebbe på 9 månader... Vi är helt ensamma och längtar efter kontakt med jämlikar. Så kul att jag hittade denna tråd...

• DCarloz

hej, vad trevligt forum. får ensamma papper med vara med? har mina flickor varannan vecka. vi brukar va ute mkt men kan kännas ensamt och vore kul om man hade någon att prata med. sköt om er alla starka o kämpar föräldrar! kram

• burehed

Oj så mkt som har hänt här sen jag va inne sist från 0 till 100 :) va kul! Jag funderade på om ni alla har Facebook ? Om jag ska höra en grupp där så kan vi lättare snackade o bestämma träffar oså? :)

• Förtrollad

Jag är ensam med en 8 månaders i Lund och tar mig gärna till Malmö på för nya bekanta.
    En fb-grupp låter bra! Har själv funderat på det..

Svar på tråden Ensam förälder till småbarn i närheten av Malmö ?