Min fd svärmor har klippt av min dotters hår tan att fråga!!!!!
Hej. det är så att jag är skild sedan 1 år, o jag har nästan alldrig kommit överens med min fd svärmor, men av respekt att hon är min dotters farmor har jag försökt att holla masken. denna kärring är känd att alltid kontrolera sina 2 söner, dom kan ju nästan inte ens gå o kissa utan att fråga mamma.-) ..sedan jag o mi fd skildes har hon gjort mitt liv till ett helvete. då hon kontrolerar o styr sina två söner (30 år gamla) vill hon göra likadant med min dotter. min dotter är ofta hus henne, då pappan tycker att det är en bra barnvakt. jag litar inte på denna kärring då jag har sett att hon gör allt min dotter vill, hon motarbetar mig hela tiden. jag försöker uppfostra o lära, hon förstör allt. jag vill bara ge min dotter godis på lördagar, hus henne får hon det bara hon sägger godis!!! (o jag vet, för jag har besökt henne ett par gånger när jag viste att min dotter var där, o har sett detta) . sedan så släpper hon in min dotter i badrumet där hon kan leka med dörren stängt. kära farmor har allt på golvet, rengöring, klor o så en massa smink o nagelackborttagare mm.... jag sa att hon får vara lite försiktig men det vill inte hon... gud vet vad mer hon gör som jag inte ser... o nu till det nya problemet. Min dotter har visserligen lite tunt lockigt hår men det har äntligen börjat växa lite o jag tyckte hon var jätte söt. jag köpte hårband mm, men denna kärring har klippt av henne håret utan att fråga mig eller pappan. nu ser min dotter ut som en kille +att det är så ogämt att man behöver nog raka av det!!!!!!!!! hon hadde nästan till axlarna innan, nu har hon högst 3cm som längst.... detta gjorde hon när min fd lät dottern sova där i förrgår... alltså jag vill inte att min dotter ska få vara med henne mer utan att pappan är där!!!! hur fan kan man ta sig friheten o klippa av håret utan o fråga, o detta var inte första gågen... nu när jag frågade henne via sms varför hon gjorde detta , då svarade hon att jag borde tänka på min dotters framtid, att håret blir tjockare om man klipper av det, o jag borde vara tacksam att hon klippted istället för att tjata om hårband o sont som jag ville ha i hennes hår.... jag vill slå henne!!!!!!!!!!!!!!!!! vad skulle ni har gjort? ja just det .....när jag ringde upp pappan för att fråga varför hans mamma hadde klipt håret utan att fråga då sa han att det är hans barn med o han får göra va fan han vill med henne!!! altså ska man behöva ha det så hela livet? hon bestämmer över honnom, o försöker bestämma över mig o dottern också!!! detta kommer min dotter att ha ont av i längden fan ta denna gävla kärring