• Ylvis

Singel-/Deltidsföräldrar i Stockholm Del 2

Här kommer fortsättningstråden....

Här samlas alla vi som lever "varannan-veckas liv" eller liknande och som vill lära känna lite nytt folk!

Kul att så många hittat tråden, och hoppas att ännu fler hittar hit! {#lang_emotions_smile}

• Svar på tråden Singel-/Deltidsföräldrar i Stockholm Del 2
  • bollplank

Jag är oxå på, har en son på snart 3 år, själv e ja 35 år och bor i västerort

• Ylvis

Hej bollplank! Kul att du hittat hit. Kom gärna med förslag på vad vi kan hitta på för skoj! :)

• bollplank

Är sällan här däav mitt sena inlägg, jag har min son ojämn vecka och jämn helg, tar gärna en skogs promenad el likn de behöver inte vara så avangserat. Någon som är på?

• rödstrumpa01

ok, nu tar jag lite initiativ här och föreslår lite anspråkslöst en "lekdate". eftersom tråden är för sthlmare kanske vi kan ses på "mitten", typ söder? jag tänker; lekplats på söder någonstans för att sen avsluta på nåt fik/lunchställe? kanske är någon som vet något bra barnvänligt fik? (obs; jag är heller inte den som skulle banga på en öl på söder vid senare tillfälle).

jag föreslår söndagen den 29e så folk hinner läsa inlägget och planera in.

vad säger ni? (om vädret inte tillåter kan man ju reducera träffen till fika på söder). 

• jsmfb

Hej, just då är jag bortrest men jag skulle gärna haka på en annan gång!

• kristinah

vi är uppe i fjällen, och mina barn är liksom inte riktigt fik-vänliga - för mycket spring i benen

• Ylvis

Längesen jag kikade in här... men ser nu att det är lite liv i tråden! :)  Nu är vi ju redan inne i februari så vi får väl kanske titta efter ett nytt datum?

• kristinah

haha - måste vara FL´s seeegaste tråd

jag är iaf fortfarande singel och liksom litetrött på att försöka träffa nån - det får bli om det blir - under tiden kan man väl hitta på lite skoj. Så kommer ni på nåt skoj är jag med! MEd eller utan barn!

• 2007 Mamma

Hej igen! Har inte vart in här sen jag senast skrev i denna tråd.... men det verkar va så för de flesta här. :)
    Vi får väl ta en lekdejt i en park när värmen kommer :)

Svar på tråden Singel-/Deltidsföräldrar i Stockholm Del 2