• Smulan1973

AC:s nya hemsida

Jag satt nu framför datorn och såg nedräkningen på AC:s hemsida. (Den nya skulle ju komma igång nu kl. 09:00.)

Nedräkningen kom till 3, 2, 1 sen stod det now. Ingenting funkade i alla fall så jag tryckte på uppdateringsknappen och vad händer. Jo, nu står det i stället 1 hour, 59 minutes, 50 seconds.

Vilken besvikelse. Jag som hade sett fram emot att få se det. Men, men, man kan inte få allt här i världen.

• Svar på tråden AC:s nya hemsida
  • skogstjejen19

Jag är super nöjd med att man kan se sitt ärende, ii så roligt att se det på riktigt, ja vi är så långt fram i processen som vi trott, svart på vitt.

• Hej och Hopp

Hej!
    Tror ni att de lagt ihop listorna för par och singlar alltså? Jag trodde att jag automatiskt hamnade i singellistan från min sida.

Jag gillar det mesta jag sett hittills men saknar numreringen i listorna. Var ju skönt att slippa räkna själv utan bara kunna kolla siffran vilken plats man är på.

Ethi - vår lokalsida ser jättefin ut!

• AnnaKarin10
    Hej och Hopp skrev 2010-04-12 19:37:31 följande:
    Hej!Tror ni att de lagt ihop listorna för par och singlar alltså? Jag trodde att jag automatiskt hamnade i singellistan från min sida.
    Så tolkade jag det också! Så borde det i alla fall vara....{#lang_emotions_wink}
  • vem vet
    AnnaKarin10 skrev 2010-04-13 08:42:26 följande:
    Så tolkade jag det också! Så borde det i alla fall vara....
    Mmm, så borde det vara. Men den listan jag ser innehåller definitivt både singlar och par. Vi har tappat måååååånga placeringar på de länder som är aktuella även för singlar. Hoppas att de kan dela på köerna igen så man får en känsla för hur man ligger till.
    {#lang_emotions_flower}
  • Hej och Hopp

Aha,  ja som singel märker man ju inte så mycket skillnad -åtminstone inte i toppen av listorna för de flesta med lång väntetid är väl singlar...
    Men då borde de ju dela dem för annars säger ju listorna ingenting.

• Hej och Hopp

Nu såg jag precis att det står att alla listor förutom Sydkorea är under arbete och förhoppningsvis är klara tills på onsdag.
    Då är de säkert delade tror jag...

• Biene

Jag kommer inte in överhuvudtaget och jag är fortfarande medlem. Nåt konstigt är det. Tidigare hade man ju medlemsnr + lösenord som man skapat själv. Gäller inte det längre? Klickade på "glömt lösenord" och då skulle ett nytt skickas till den mailadress som är registrerad hos AC men inget lösenord har kommit. Märkligt....

Crazy enough to have fun all the time
  • Simba79
    Biene skrev 2010-04-13 21:36:31 följande:
    Jag kommer inte in överhuvudtaget och jag är fortfarande medlem. Nåt konstigt är det. Tidigare hade man ju medlemsnr + lösenord som man skapat själv. Gäller inte det längre? Klickade på "glömt lösenord" och då skulle ett nytt skickas till den mailadress som är registrerad hos AC men inget lösenord har kommit. Märkligt....
    Första gången man loggar in är det personnumret som är lösenordet. Men hur man skulle veta det utan lite FL-hjälp vet jag inte
  • Maisie

Vi fick mejl från AC med information om hur det fungerar. Har inte alla fått det? Vi får även rundbreven om Kina via mejl.

• Kluran

Simba79 - Vi fick, liksom Maisie, också mail från AC med info om den nya hemsidan o hur man loggar in första gången.  

• Biene
    Maisie skrev 2010-04-13 22:10:20 följande:
    Vi fick mejl från AC med information om hur det fungerar. Har inte alla fått det? Vi får även rundbreven om Kina via mejl.
    Nej, vi har inte fått nåt mail. Vi verkar ha fallit bort helt, har aldrig haft nåt problem tidigare. Men vi är inte sökandemedlemmar längre utan vara "vanliga" medlemmar, kanske därför?
    Crazy enough to have fun all the time
  • Tap dancing mum
    Simba79 skrev 2010-04-13 21:49:02 följande:
    Första gången man loggar in är det personnumret som är lösenordet. Men hur man skulle veta det utan lite FL-hjälp vet jag inte
    Tack för tipset! Vi har inte heller fått nån meijl... är inte heller sökandemedlemmar mera...
  • vem vet

Vi fick inte heller något mail. Vi är sökandemedlemmar, men har ingen aktiv hemutredning hos AC. Kanske är det bara de som skickat in hemutredning, eller kanske till och med bara de som är uppstartade till något land som får mailen?

• Kluran

aaa123 - vi är sökandemedlemmar hos AC, men har inget ärende igång hos dom. Alltså vi har inte skickat in någon hemutredning till dom. Så det verkar onekligen lite konstigt att alla inte fått detta mail från AC...

• mammamys06

Jag har fått mail och vi är också bara medlemmar och inte sökande. Funkar.

Lycklig nybliven tvåbarnsmamma!
  • Simba79

Nu har de skrivit på hemsidan att de har störningar i e-posttrafiken. Så det var nog därför en del har fått info och andra inte. De har också passat på att skriva hur man gör hur man loggar in första gången.

Svar på tråden AC:s nya hemsida