LillaMy3 skrev 2010-04-22 15:33:34 följande:
Var också varm och svettig under pergotimekuren.Har även lite molvärk som kommer och går. Mer i tisdags än nu. Har dock kvar ganska vattniga lite sega flytningar så jag tror inte äl varit. Skall försöka hålla ut över helgen här också! Sist fick jag ju äl på dag 26 (då var äggblåsan bara 11 mm på dag 16). Nu var den ju 2 mm större på dag 16 så kanske en dag tidigare denna gång!
Ja, visst är det jobbigt när värmeböljan sköljer över en?!
Molvärk har jag också, lite i ryggen och lite fram över äggstockarna.
Jag har också väääldigt vattniga flytningar! Det är något som jag inte brukar ha! Så jag antar att det är lite ÄL-symtom? :)
Om min läkare trodde rätt så är mitt ägg 14 mm idag :) Eftersom han sa att det växt till sig så bra, så trodde han väl att det skulle fortsätta växa odentligt nu fram till ÄL.
Usch, jag tycker det är jobbigt att inte riktigt veta NÄR man får ÄL... Jag känner min kropp för dåligt, eftersom jag aldrig har spontan ÄL, så vet inte vilka "tecken" jag ska reagera på.
Men klart att molvärken känns som typiska tecken, men flytningarna vet jag absolut inte! Är alldeles för dåligt insatt för att veta om det är ÄLflytningar.
Hoppas att du får en riktigt härlig ÄL och att det tar sig!
Vi får båda härda ut över helgen, och hoppas att simmarna tar sig enda fram och att ägget tar emot med öppna armar ;)