• Anonym (suss)

men alltså - hur ska man veta???

jag är god vän med min kollega o vi träffas på fritiden o så. Vi har båda barn, jag har ingen erfarenhet av att ha nåt ihop med qvinnor. Vi e båda ca 40år. Känns som om där e nånting annat bakom, vi tittar på varann, rör vid varandra nu o då o då vi träffats 2ggr o delat vin en kväll rörs de lite "i misstag" liksom vid armen, handen, håret osv. Ingen vågar liksom mera, ändå är det nåt som anas - tror jag. Kan inte säga säkert. Jag drömmer ofta om henne, skulle vilja träffa henne varje helg, vi kan prata om ALLT (nåja, förutom DET då). Men hur i hela världen ska man kunna VETA??? blir tokig.... sen vet ja ju inte OM de skulle hända nåt, kanske ja inte alls vill vara med, kanske de bara är spänningen???

• Svar på tråden men alltså - hur ska man veta???
  • redneck girl

någon måste ju öppna sig och våga ta första steget....

• Jennie med ie

Hantera det på samma sätt som om det vore en man, lyssna på dina känslor och våga ta första steget. Har du då läst henne fel så att säga så visar ju det sig, precis som om hon vore man.

• Anonym

Prata om sex och säg att du någon gång funderat på om du är bs. Antingen hugger hon eller också hugger hon inte.

Svar på tråden men alltså - hur ska man veta???