• Skogssmultron

Skulle du säga att du legat med Daniel WEstling om du fick bra betalt??

Nu diskuteras det om att Kungen och SIlvia inte tror på att Jonas haft en natt med norskan.
    Tyvärr verkar folk göra det mesta för pengar, men skulle du?? Om du fick chansen???

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du säga att du legat med Daniel WEstling om du fick bra betalt??
  • parvati

Du borde väl lagt till i rubriken Skulle du ljuga om de haft sex med D Westling? För enligt lögnen så utgår du från att det skulle varit en lögn?

• 010306

Aldrig ! Vill varken ljuga eller bli (ö) känd som nån golddigger i skvallerpressen

• parvati

Jag tror inte att det är så enkelt att bara ringa till aftonbladet och ljuga att man har haft sex med någon kunglighet. Svenska pressen skriver ju väldigt försiktigt om kungligherna och självklart kommer de vilja ha bevis.

• CeeJay

Nej verkligen inte! Min heder är mer värd än alla pengar i världen faktiskt. Skulle inte sälja min själ på det sättet *urk*

• AyaRan
    Skogssmultron skrev 2010-04-24 22:38:51 följande:
    Nu diskuteras det om att Kungen och SIlvia inte tror på att Jonas haft en natt med norskan.Tyvärr verkar folk göra det mesta för pengar, men skulle du?? Om du fick chansen???
    Nope, då jag inte tror att han är inne på bdsm...
    muhahahaha...
  • Suzy QX

Japp. För en miljon hade jag gjort det. Då vore jag skuldfri :)

Folk har glömt det inom ett till två år. Att ha mitt hus betalt är klart värt det.

• Suzy QX

Ja bara om det vore sant förstås.

• Jessis

Skulle vilja ha pengar för att ens ha sex med honom i första hand...

Nej men allvarligt - Visst fan skulle jag kunna det.... Men inte nån fjantig småsumma som denna Tora verkar fåttm det ska röra sig om ganska så mkt innan jag skulle berätta...

• LyckligtSlut

Beror på summan. Att det ska bli avslöjat att det var en lögn och jag bara fått 100 000, så nej.

• LyckligtSlut

Skulle väl helst (trots att jag inte gillar hans utseende) ha sex med honom samtidigt och vara ärlig OCH få pengarna, DÅ så. Jag gillar inte lögner.

• Lingling11

Haha, vem vill ljuga om att ha legat med Daniel Westling för pengar. Nä, själv skulle jag aldrig vilja bli förknippad med honom.

• LyckligtSlut
    Lingling11 skrev 2010-04-26 11:54:19 följande:
    Haha, vem vill ljuga om att ha legat med Daniel Westling för pengar. Nä, själv skulle jag aldrig vilja bli förknippad med honom.
    Misstänker att vår kronprinsessa faktiskt legat med honom gratis t o m!
  • Superbia

Inte om det hade varit lögn. Hade det däremot varit sant hade jag nog kunnat med att dra in lite pengar på det, ja.

Morten & Vidar 091029
  • Fragile Angel

Aldrig i livet...sjukt ju!!!

¸ .? Jag skrek åt en banan i ett hål för att jag saknar självkontroll¸ .?
  • Vaseline

Nä... Om jag var singel kanske?

Svar på tråden Skulle du säga att du legat med Daniel WEstling om du fick bra betalt??